Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   wij leven in een achterlijk land... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=19809)

Seba 5 september 2004 21:22

wij leven in een achterlijk land...

dat was mijn eerste gedacht na de preselecties van Miss Belgian Beauty en Idool 2004 gezien te hebben...waar halen wij eigenlijk ngo maar de pretentie vandaan om te beweren dat de gemiddelde Belg slimmer is dan de gemiddelde Amerikaan?:evil:

Vlaanderen Boven 5 september 2004 21:26

Kom kom, dat zijn nu niet direct de gemiddelde Belgen he.

Mitgard 5 september 2004 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
dat was mijn eerste gedacht na de preselecties van Miss Belgian Beauty en Idool 2004 gezien te hebben...waar halen wij eigenlijk ngo maar de pretentie vandaan om te beweren dat de gemiddelde Belg slimmer is dan de gemiddelde Amerikaan?:evil:

en de gemiddelde amerikaan is geel.
kijk maar naar the simpsons.

Forend 5 september 2004 21:46

Citaat:

Je gaat de intelligentie van de doorsnee Belg toch niet afleiden uit enkele tvnoobjes, meeste van hen die daar aan deelnemen zoeken trouwens werk...

jules 5 september 2004 22:22

Citaat:

of de gemiddelde Belg slimmer is dan de gemiddelde Amerikaan, daar spreek ik me niet over uit, maar al wie ooit de beelden van de Amerikaanse Idols heeft geizen, weet dat de gemiddelde belg minder vals zingt dan de gemiddelde Amerikaan :mrgreen:

Dies 5 september 2004 22:34

Citaat:

wij leven in een achterlijk land...

Daar ben ik het volkomen mee eens, wie kijkt er nu immers naar 'Miss Belgian Beauty' en 'Idool 2004'.

Supe®Staaf 6 september 2004 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Daar ben ik het volkomen mee eens, wie kijkt er nu immers naar 'Miss Belgian Beauty' en 'Idool 2004'.

Dezelfde die op politieke partijen stemmen met een op religie geïnspireerd gedachtengoed.
Dat gaat nogal goed samen.
Als je begint zooi te slikken kan je er evengoed mee doorgaan.
Dat is zoals roken.
't Is niet lekker, maar het went, en na een tijdje ben je verslaafd, ........... aan tabak, Leterme, en lichtbak.

Seba 6 september 2004 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies

't is eens wat anders dan een comedy-film, én grappiger...:-P

Seba 6 september 2004 01:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Dezelfde die op politieke partijen stemmen met een op religie geïnspireerd gedachtengoed.
Dat is zoals roken.
't Is niet lekker, maar het went, en na een tijdje ben je verslaafd, ........... aan tabak, Leterme, en lichtbak.

heb ik iets gemist? Blijkbaar denkt u te weten dat ik op politieke partij stem met een op religie geïnspireerd gedachtengoed, spijtig genoeg klopt dat niet echt...
als dat al zo was zou de religie zeker geen motivatie zijn daar ik athëist ben...

Supe®Staaf 6 september 2004 07:03

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®staaf
Dat is zoals roken.

heb ik iets gemist? Blijkbaar denkt u te weten dat ik op politieke partij stem met een op religie geïnspireerd gedachtengoed, spijtig genoeg klopt dat niet echt...
als dat al zo was zou de religie zeker geen motivatie zijn daar ik athëist ben...

Zopas mijn tekst nog eens nagelezen.

Speciale techniek toegepast:
ctrl+f en dan "seba" ingetoetst.
Tekst die verscheen:
"Het doorzoeken van document is voltooid. Het gezochte item is niet gevonden"

Zeno! 6 september 2004 09:35

Citaat:

Ach, zo'n dingen (en zéker miss belgian beauty) trekken domme mensen aan. Heb één aflevering gezien en ik stond versteld van de belabberde (of beter gezegd: onbestaande) kennis van de tweede landstaal; zowel bij Vlaamse als Waalse meisjes)

Zo'n meisjes kunnen nog niks tegen elkaar zeggen! (al zijn het officieel "landgenoten") :-P

Supe®Staaf 6 september 2004 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Ach, zo'n dingen (en zéker miss belgian beauty) trekken domme mensen aan.

Deze stelling lijkt me echt een kras staaltje van elitair denken, en het klasseren van mensen aan de hand van één T.V.-programma dat ze bekijken.

Citaat:

Heb één aflevering gezien en ik stond versteld van de belabberde (of beter gezegd: onbestaande) kennis van de tweede landstaal; zowel bij Vlaamse als Waalse meisjes)
Hm........
Toevallig gezien bij 't zappen naar hoogstaandere programma's, en.............. toch maar blijven hangen?:-D

Stratcat 6 september 2004 12:19

Citaat:

Ach, zo'n dingen (en zéker miss belgian beauty) trekken domme mensen aan. Heb één aflevering gezien en ik stond versteld van de belabberde (of beter gezegd: onbestaande) kennis van de tweede landstaal; zowel bij Vlaamse als Waalse meisjes)

De schoolmeester in de anarchistische bankier merkt op dat het 'zulke dingen' zijn. Zo'n fout! 8)

Supe®Staaf 6 september 2004 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
De schoolmeester in de anarchistische bankier merkt op dat het 'zulke dingen' zijn. Zo'n fout! 8)

Ik denk dat je niet snapt wat Zeno! bedoelt.

Toen hij (al zappend naar Kanaal Z of CNN voor ernstige info) de eerste Miss zijn scherm zag vullen, dwaalde zijn blik af ter hoogte van haar topje en dacht: "Zo'n dingen!!!!!!!!"
:-D

Jazeker 6 september 2004 12:42

Citaat:

Zopas mijn tekst nog eens nagelezen.

Speciale techniek toegepast:
ctrl+f en dan "seba" ingetoetst.
Tekst die verscheen:
"Het doorzoeken van document is voltooid. Het gezochte item is niet gevonden"

tsk tsk... Dus uw tekst was enkel van toepassing op die twee oude kwezels die nog ergens schijnen te leven tussen West-Vlaanderen en Antwerpen ?

Jazeker 6 september 2004 12:44

Citaat:

Deze stelling lijkt me echt een kras staaltje van elitair denken, en het klasseren van mensen aan de hand van één T.V.-programma dat ze bekijken.

Iets mis mee ? Het drukt toch hun interesse uit ?

de Vexille 6 september 2004 12:48

... so what ? Ik hou wel van een goeie portie humor zo nu en dan. En iemand zichzelf feestelijk (of pijnlijk) belachelijk zien maken werkt nu eenmaal op de lachspieren. Dus in het voorbijzappen pik ik wel eens een paar audities van de kandidaten "Idool 2004" mee. Tot aan het volgende reclameblok, want een portie ergernis heb ik er nu ook weer niet voor over.

Idool of Miss, grappig toch? Soms zitten er echte "In de Gloria"-momenten tussen. [size=1](de Pfaffs en consoorten vind ik dan weer iets té gemaakt en te plattekes om geloofwaardig / humoristisch over te komen)[/size]

[size=1]En nu kunnen we weer heel ernstig zitten neuzelen/zagen over de vraag of de media die mensen niet in bescherming moet nemen tegen zichzelf etc... etc.... maar dan is de grap eraf.
[/size]

Zeno! 6 september 2004 13:36

Citaat:

Deze stelling lijkt me echt een kras staaltje van elitair denken

Jajaja meester, zo'n reactie had ik natuurlijk verwacht. Soms moet je gewoon een beetje overdrijven om de boodschap te laten doordringen ja? Was gewoon te lui om te nuanceren.

Duidelijk zo?

Zeno! 6 september 2004 13:39

Citaat:

Ik denk dat je niet snapt wat Zeno! bedoelt.

Toen hij (al zappend naar Kanaal Z of CNN voor ernstige info) de eerste Miss zijn scherm zag vullen, dwaalde zijn blik af ter hoogte van haar topje en dacht: "Zo'n dingen!!!!!!!!"
:-D

Laat het me zo stellen: een del (jaja, begin maar boze reacties te schrijven) met een tricoloor lint rond haar lijfje heeft bij mij al afgedaan vóór ze haar mond opendoet! ;)

Ke Nan 6 september 2004 13:50

Citaat:

Laat het me zo stellen: een del (jaja, begin maar boze reacties te schrijven) met een tricoloor lint rond haar lijfje heeft bij mij al afgedaan vóór ze haar mond opendoet! ;)

Who cares about a piece of cloth?! Belangrijker zijn haar maten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be