![]() |
Een mens wil dan al eens helpen....
Een half uurtje geleden signaleerde ik een post die m.i. niet in 'Binnenland' thuis hoorde.
Kreeg ik me daar toch een pak stront over mijn kop vanwege de moderatie! Ik werd zelfs gevraagd of ik soms goesting had om een paar maand van het forum te vliegen, met verwijzing naar een topic in S&M. En ik dacht nog wel dat ze hier zo graag eens een draad verplaatsten. ![]() |
:rofl: :rofl: :rofl:
Pontifex had het toch gezegd he. |
Citaat:
:evil::evil::evil: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Waar zat je met je gedachten, Staaf? Wel leuk als verhaal voor de kleinkinderen (later). "Ooit, lieve kinderen, heeel lang geleden, signaleerde ik een post bij de moderatie." "Grootvader!! Hoe durfde je! Duurde het nog lang voor je gearresteerd werd, grootvader? Voor zo'n vergrijp moet je vast 20 jaar naar Mars verbannen geweest zijn. Zonder mobiel internet!! Hoe heb je dat overleefd, Grootvader?" "Euh,… Daar wil grootvader liever niet over praten! Verstaan? En nu te bed!!" |
Citaat:
jaja apple wiet wiet bill joint hicks |
Moslims biatch!
|
Citaat:
|
Ik kan nauwelijks geloven dat iemand al die moeite deed om met een nickname 'kontisex' een flauwe grap te kunnen posten.
Is het de eindbaas? |
Citaat:
|
Gewoon een klein vraagje Staaf, no offence meant: hoe heb je jezelf uitgedrukt?
|
Veel misbruik maakt men tegenwoordig van 'behulpzame mensen' dat is algemeen geweten dacht ik.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be