![]() |
Culinair: Welk Fastfood restaurant verkiest u???
Vandaag heb ik eens in de Burger King gegeten in Breda. Man, was me dat lekker, grote hamburgers met véél groenten en een lekkere saus ertussen. Wanneer gaan ze in Vlaanderen eens een Burger King restaurant openen inplaats van al die chemische zooi zoals Quick. Ik moet zeggen Mc.Donalds valt ook nog goed mee. Beste forumgebruikers: eet u al eens fastfood zowaar en wanneer en hoevéél keer???
![]() |
Nooit.
|
![]() Deze stap ik af en toe eens binnen omdat ze daar min of meer goed eten hebben. En hier ook wel eens, maar dan meer omdat daar jonge dingskes op rolschaatsen uw eten naar de auto komen brengen. Mc. Donalds is niet te vreten. Burger King, KFC en Wendy's zijn net iets beter, maar krijgen me toch ook niet meer als 1 keer per jaar te zien. |
No junkfood crap 8)
|
Volgende week zit ik in de states.. (californië) dan kan ik ze es allemaal gaan uitproberen.. :)
|
Je bezorgt me maagpijn.
Geen snelle hap van het industriele type voor mij. Dan liever een klassiek frituur, wat ik zelf heb gekozen. De goeie zien me terug, de minder geslaagden niet. |
Er is aan onze gewone dagelijkse kost al genoeg gefoefeld. Die drek uit die snelrestaurants of uit het frituur krijg ik zeker niet binnen.
|
Citaat:
als ik moet kiezen, dan toch maar Quick... |
Citaat:
U wilt ze allemaal proberen?:usa :microwav: Dan weeg je gegarandeerd 300kg als je terug komt. Maar toch enkele tips. Wendy's,Kentucky fried chicken ,TacoTaco,Uncle Ben's,Papa John's pizza,Mc donald's,pizzahut,Kingburger,... Dat zijn de bekendsten van de meer dan honderd fastfoodketens... Smakelijk. |
Ik geef de voorkeur aan broodjeszaken.
Bv een martino-smos is een redelijk volwaardige maaltijd, brood, beetje vlees en veel groenten. Jammer dat de meesten al in de vroege namiddag gesloten zijn. |
Welnu het eten in de VS is eigenlijk niet slecht.Maar je moet weten waar.
Hun slechte gewoonte is om alles op één bord te werpen. Zoals Bacon met eggs +panncake+groenten+FIshstick+beans+... op hetzelfde bord. De steaks zijn wel heel lekker.Groot,dik, smeltend in de mond. Alleen zeggen dat ze die niet te hard mogen bakken anders krijg je hem doorbakken. |
Citaat:
bekijk de trailer! :-) |
Citaat:
|
Anti-McDonalds!
|
Je hebt gelijk, Burger King is van een ander kaliber dan Quick en McDonalds.
Ik denk niet dat die snel hier in België te vinden gaan zijn, Quick vind je evenmin in Nederland. Volgens mij zal marktonderzoek hebben uitgewezen dat er in ons landje geen plaats is (of was, tot op heden) voor 3 verschillende ketens. Toen ik nog in Nederland woonde voor mijn werk sprongen we daar toch wel geregeld binnen. Die kipburger en hun gekartelde frietjes... lekkerrrrrrr Terug in België nu, en terug een geregeld leven aan 't leiden en ben al in geen tijden in een fast food restaurant meer geweest. |
Citaat:
Als ge werkelijk uwen honger wilt stillen zijde beter dat ge in een café of taverne gaat eten, daar worde nie afgezet. Over de term Fast valt soms ook wel te discusieren. Over 't algemeen vind ik de Pizza hut nie slecht, alhoewel ook redelijk prijslijk (voor da geld weet ik plaatsen waar ik nen dikken entrecôte heb en een behoorlijke portie friet... ) . Lunchgarden en restaurant van de Makro zijn over het algemeen ook nie slecht, alhoewel dat dan weer geen echte fastfoodrestaurants zijn. 't frietkot bij ons op ' t pleintje vind ik nog altijd best. |
Citaat:
|
De frituur achter den hoek. In fastfood restaurants kom ik niet binnen want ik vertrouw dat woordje 'fast' voor de 'food' niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Best wel spijtig dat er maar 2 fastfoodketens zijn in ons land... Burger King mag hier best wat filialen openen. ....Maar NIETS gaat natuurlijk boven een Bicky Burger van de frituur ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be