![]() |
Liever dood dan terug naar Afghanistan (Param K, 18)
|
Hopelijk wijzen ze 'm terug uit.
|
13 jarige werkt van 08H tot 20H,gaat naar school,speelt voetbal,is dj en drumt.
Krijg dat eens gedaan in een dag. Gelukkig hebben de afghanen zijn oog kunnen redden na die granaatschilfers,spijtig dat het oog een beetje verkleurd is. En dan wordt ie van school gezet wegens foute schoenen,twas nochthans een topstudent 20 op 20 haalt niet iedereen. Twas waarschijnlijk op het vak klagen en liegen. Waarom werd die 4 jaar geleden niet teruggestuurd,of ging hij vrijwillig weg,na de slavernij en racisme. Ha ja,we sturen geen kinderen terug.Dus 18,weg. Bye.:-D |
Ik zou hier echt niet blijven hoor. T'zijn hier allemaal racisten en zo..
|
Straks is hij ineens een boegbeeld van sharia4belgium.
|
Weer zo'n zeververhaaltje van 'Boehoehoe ik ben naar Belgie gekomen, had grote dromen, maar nu word ik teruggestuurd naar mijn geboorteland'? Sorry, maar dat werkt niet meer bij mij. Wij hebben hier evengoed kinderen met dromen. Geef hen eerst eens een kans. Wij zijn geen asiel van de wereld. Onze kinderen hebben ook recht om hun dromen uit te laten komen.
|
Het is geen moslim maar een Sikh, die hebben veel meer recht om hier te komen dan die rotzakken want ze worden door moslims daar uitgemoord. Moslims laten ze binnen maar Sikhs niet, het asielbeleid is zo krom als wat.
|
Paki Sikh hebben geen goeie reputatie binnen de Sikh gemeenschap in België.
Blijkbaar hebben ze wat veel moslimtrekjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.scientias.nl/tegelijkerti...het-niet/75107 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sterker nog, in veel situaties zal die overschakeling veel te lang duren. Zeker als je empathie op dat moment van een hoog niveau is (iemand heeft iets heel ergs meegemaakt bijvoorbeeld).. Het "rationeel" denken is dan volkomen weg hoor. |
Overigens, jij bent redelijk intelligent, dit wetenschappelijke artikel spreekt natuurlijk voornamelijk over de gewone man.
Er zijn immers altijd uitzonderingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Cultuur verrijking noemen ze dat |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be