![]() |
Volgens EU-richtlijnen is deze gezonde giraffe vermoord
![]() Gisteren ![]() http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...jonge_gir.html Een Nederlandse dierentuin wilde het dier graag hebben. :twisted: |
complete waanzin... die dieren horen thuis in de natuur. Nogmaals een bewijs dat dierentuinen dieronvriendelijk zijn.
|
Los van gedoe over dat wij dieren doden voor ons eten:
Dit is waar een teveel aan wet toe kan leiden. |
Giraf is erg lekker heb ik gehoord.
|
Er zijn regels binnen de EU dierentuin associatie welke aangestuurd zijn door de EU.
Er was een zoo in GB die het dier opgevangen zou kunnen hebben maar Copenhagen nam niet de moeite contact met deze Zoo op te nemen. De modus om vers bloed te importeren is door de EU regelgeving in combo met terroristisch Amerika nagenoeg uitgesloten. Fokprogramma's zijn feitelijk onnodig omdat er voldoende vervangend materiaal voorhanden is. Dit was voor de Denen de meest goedkope en gemakzuchtigste oplossing. Kan je ook wel voorstellen in een land waar ze 's morgens bij de koffie al met een fles Johnny Walker klaar staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus een giraf wordt de nek omgedraaid wegens schrik voor inteelt. En ondertussen kweken de Pakistanen er hier in ons land rustig op los. Breng al die nichten en neven maar over en kweek nog meer debieltjes en mongolen! De belastingbetaler zal er wel voor opdraaien!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan die leeuwen een indigestie en dat is dan JOUW fout. |
Zo erg is dat allemaal niet.
|
RIP aan deze giraf !!
Citaat:
|
De giraffe is nog niet uitgestorven. Mijn vrienden van AT vliegen ze nog maandelijks rond. Platgespoten omdat ze in een vliegtuig niet kunnen staan.
Desalniettemin had dit dier rustig verder kunnen leven ware het niet dat regeltjes het anders beslisten en de Denen hoognodig aan de JW moesten. Tragisch allemaal. |
Je kan hier een petitie ondertekenen om die zoo-directeur het vuur aan de schenen te leggen.
http://www.thepetitionsite.com/769/6...openhagen-zoo/ |
Citaat:
Een giraf is geen mens en op dat beest zijn de mensenrechten niet van toepassing hé :) |
Citaat:
|
Ik heb hier een dubbel gevoel bij.
Uiteindelijk is het de natuur. Maar dan zouden ze de giraf levend aan de dieren moeten gegeven hebben als dat het excuus is. Als het niet is om ze dicht bij de natuur te laten leven konden ze gewoon blijven diepgevroren lompen vlees geven (waarvan we ook de afkomst niet kennen) Waar ik wél een probleem mee heb is dat dat beest in stukjes gekapt en geshowd wordt voor de ogen van kinderen die dit alles nog niet kunnen relativeren |
Citaat:
Hier is gewoon niet nagedacht en hebben de Denen de weg van JW eh de minste weerstand gezocht. In een strenge winter moest ik naar Copenhagen. Stom genoeg ging ik met de auto om vrienden in Hamburg te kunnen bezoeken. Toen ik van de boot afkwam heb ik het geweten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be