![]() |
Politics.be is een dictatuur.
Ook mijn nieuwe draad over mijn atoomtheorie (in den beginne) is al weer gesloten wegens protest van Stropke, de zogenaamde christen.
Ook Politics.be blijkt een dictatuur te zijn die de vrije eigen mening niet kan verdragen. Een nieuwe visie dus. Wel mag er eindeloos over het christendom gezwamd worden (al 2000 jaar), maar mijn atoomtheorie mag er niet zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, dit gezegd zijnde, één draad over uw atoomtheorie is ruimschoots voldoende. |
Maar goed ook.
U debiel gezwam werkt op de zenuwen. Zet op deze draad ook maar meteen een slotje ... |
Citaat:
De dictator zelf is in deze de zogenaamde "christelijke" Stropke, die mijn eigen visie niet verdraagt en niet meer doet dan schelden en beledigen. En de moderatie luistert hier naar en sluit opnieuw mijn draad. Na 2000 jaar dictatuur van de kerk is er nog steeds de onverdraagzaamheid. Opnieuw wordt christus gekruisigd. |
Citaat:
Ik heb daarna een nieuwe draad geopend en die is weer opnieuw gesloten dank zij geklaag van Stropke bij de moderatie. |
Citaat:
Trouwens, het is Crockett, met dubbele 't'. |
Citaat:
De andere die dat ook doet is ene Stropke en het is beklagenswaardig dat de moderatie naar zulke mensen als jullie luistert. Maar blijkbaar hebben jullie de stilzwijgende toestemming van het grootste deel van de rest van het forum. |
Citaat:
Het is een slechte zaak voor de zogenaamde beschaving. En ik heb dit al op vele fora meegemaakt. Ik dacht dat het hier op Politics.be anders zou zijn, maar dat is niet geval. Citaat:
|
Citaat:
|
Go Harry Go..
|
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl jouw gescheld en beledigingen totaal inhoudloos zijn en nergens worden beredeneerd waarom het zo zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal een slotje voor deze draad moeten aanvragen vrees ik ...
Succes nog Harry Weggelaar, met je volgende draad. |
Citaat:
Ik neem aan dat ze jullie berichten lezen en moeten weten dat jullie alleen maar kunnen en schelden en beledigen. |
Citaat:
Ik zal het toch eens moeten melden; want u blijft mij maar beschuldigen van meldingsdrang. Als u er dan toch al van uit gaat, dat dit infantiel gedrag, eigen is aan mij, dan kan ik het ook even goed doen. Wat denkt u? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be