Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Even voorstellen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=198246)

Prins P. 11 februari 2014 09:58

Even voorstellen!

Dag allemaal!
Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is, maar wel zo netjes om mijzelf even voor te stellen. Ik ben Pieter uit Maastricht en in het politieke landschap zit ik meestal links rond het midden. Omdat ik me wat meer wil verdiepen in de Vlaamse politiek heb ik me hier aangemeld!

Derk de Tweede 11 februari 2014 10:16

Welkom! 8-)

Knipp 11 februari 2014 10:33

Okee. Die van Maastricht lopen al over naar ons.

plakker 11 februari 2014 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Prins P. (Bericht 7012095)
Dag allemaal!
Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is, maar wel zo netjes om mijzelf even voor te stellen. Ik ben Pieter uit Maastricht en in het politieke landschap zit ik meestal links rond het midden. Omdat ik me wat meer wil verdiepen in de Vlaamse politiek heb ik me hier aangemeld!

Welkom op dit forum, laat u niet afschrikken door sommige blaffende honden hier, 't zijn eigenlijk maar van die, jah, hoe noemt dat in het Nederlands... "Truttelekkertjes"

hollande 11 februari 2014 10:48

nog
Citaat:

Dag allemaal!

nog een hollanderke die den boel hier gaat verzieken.

Marie van de koster 11 februari 2014 11:17

Wat een beleefde mens, die Prins P. De meesten springen hier het forum binnen als honden in een kegelspel. Maar ons prinsje is hoffelijk! Proficiat en welkom.
Nu ik erover nadenk, ik heb mij ook nooit voorgesteld toen ik dit nobele forum vervoegde, ik ben er ook zomaar ingesprongen. Ik hoop dat me dat niet kwalijk genomen wordt! :oops:

Oh ja, voor een linkse persoon vind ik het wel een beetje raar dat u zich meteen een adellijke titel aanmeet!

plakker 11 februari 2014 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7012200)
Wat een beleefde mens, die Prins P. De meesten springen hier het forum binnen als honden in een kegelspel. Maar ons prinsje is hoffelijk! Proficiat en welkom.
Nu ik erover nadenk, ik heb mij ook nooit voorgesteld toen ik dit nobele forum vervoegde, ik ben er ook zomaar ingesprongen. Ik hoop dat me dat niet kwalijk genomen wordt! :oops:

Oh ja, voor een linkse persoon vind ik het wel een beetje raar dat u zich meteen een adellijke titel aanmeet!

Ik heb dat ook niet gedaan, omdat ik voorheen al onder een andere naam kwam ;-)

reservespeler 11 februari 2014 11:40

Citaat:

Dag allemaal!

Humo

Klojo eerste klas 11 februari 2014 12:12

Allé, welkom. Maar normaal is 't van "smijt geld op de bar...tournée général" ;-)

quercus 11 februari 2014 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7012168)
nog

Dat "hollanderke" is in ieder geval een heel stuk hoffelijker dan deze pinnocchio-dwerg die zichzelf "des allures présidentielles" aanmeet. Mocht het een deelnemer uit La France geweest zijn dan zou er wellicht een kwak vleierig kwijl van het scherm afdruipen.

Klojo eerste klas 11 februari 2014 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7012200)

Wat gegooG/chel :
http://knifepartyy.tumblr.com/

http://vimeo.com/user2881172

http://www.youtube.com/user/onlyprinsp

Maar 't zal wel dendezen niet zijn :lol:

pajoske 11 februari 2014 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7012168)
nog

Zeg nooit Hollander tegen een NED.-Limburger.

(carnaval-)prins P. vaan Mestreech?

circe 11 februari 2014 15:49

Eindelijk iemand met manieren. Welkom.

Antoon 11 februari 2014 16:01

Wat een openbaring op politics.be!

Welkom.

Prins P. 14 februari 2014 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7012344)

Dank voor het welkom allemaal! En nee Klojo eerste klas, dat ben ik inderdaad niet. Al staan er wel fraaie plaatjes op de 1e link! Wanneer u mijn avatar eens goed bekijkt valt het kwartje misschien ;)

Eduard Khil 14 februari 2014 15:50

Citaat:

in het politieke landschap zit ik meestal links rond het midden.

een salonsos dus. Ofwel een Arco-tsjeef :lol:

Klojo eerste klas 14 februari 2014 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Prins P. (Bericht 7017235)
Dank voor het welkom allemaal! En nee Klojo eerste klas, dat ben ik inderdaad niet. Al staan er wel fraaie plaatjes op de 1e link! Wanneer u mijn avatar eens goed bekijkt valt het kwartje misschien ;)

'k Heb nog altijd niet gevonden hoe ik hier op 't werk de 'computerspelletjesblocage' kan omzeilen.....dus als je wacht op 't vallen van dat kwartje......hou je adem daar niet voor in..... :lol:

Prins P. 14 februari 2014 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7017273)
'k Heb nog altijd niet gevonden hoe ik hier op 't werk de 'computerspelletjesblocage' kan omzeilen.....dus als je wacht op 't vallen van dat kwartje......hou je adem daar niet voor in..... :lol:

Wat ouderwets dat je geen spelletjes mag spelen op kantoor ;)

plakker 14 februari 2014 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7017273)

Bij mij ging dat ook niet, maar spelen vanop usb wel :lol:

Derk de Tweede 14 februari 2014 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7012562)
Eindelijk iemand met manieren. Welkom.

:thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be