![]() |
Hele straat GAS boete.
Goed bestuur in A'pen.......
99 inwoners van dezelfde straat krijgen een GAS boete van 60 euro. Tis duidelijk waar het stadsbestuur de centen wil gaan halen. http://www.knack.be/nieuws/belgie/99...al-128365.html Dank u Bart De Wever. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat mij betreft mag het wel bij een waarschuwing blijven. Een generaal pardon zou De Wever en de bevoegde schepen Heylen sieren. Per slot van rekening kan men die mensen er toch niet van verdenken met kwaad opzet te hebben gehandeld. |
Citaat:
Wat later zag die gast zijn fout in, haalde zijne zak binnen en vermeed zo de GAS boete. De andere mensen kregen de boete terwijl ze braaf naar TV zaten te kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
100 % belachelijke conclusie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedere week eens op uw ophaalkalender kijken is blijkbaar teveel gevraagd. |
Die ophaalkalender is ook een gewone kalender, eentje die gratis geleverd wordt. Gebruik die.
En natuurlijk, een feestdag wil over het algemeen zeggen dat werkmensen niet moeten gaan werken. Dus het moeten al echt debielen of niet werkmensen zijn die hun huisvuil op een feestdag buitenzetten. Het is een terechte gasboete. Een toeslag op domheid. Of had men liever gehad dat het een sluikstortboete wordt? Want dat is het wel uiteindelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat heeft de NVA nu met Gasboetes te maken, zaten die in de federale regering die die wet goedgekeurd heeft ? Citaat:
Of zijn Belgische wetten toch maar tijdverdrijf en prullebakpapier ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
GAS-ambtenaren die een (volgens mij terechte) GAS-boete uitschrijven, en die vallen onder de bevoegdheid van een CD&V'er, dat is de fout van de N-VA?
ik denk dat er hier mensen zijn die elke nacht dromen van De Wever en/of de N-VA. Hoe geobsedeerd kan je zijn??? |
We gaan weer uitzonderingen maken voor vergetelheden of dommigheid omdat het een hele straat betreft. Als ik mij ergens verkeerd parkeer maar het niet door heb, mag ik dan ook op clementie rekenen of moeten er dan in die straat 98 andere ook verkeerd geparkeerd zijn? Als de groep groot genoeg is, dan kan het door de vingers gezien worden voor veel mensen. Is het een individu, dan beboeten maar want 1 individu kan zich niet vergissen, ofwel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
13 mei 1999: Het parlement keurt een eerste wet rond de gasboetes goed. De toenmalige regering was er eentje onder Jean Luc Dehaene en was een coalitie tussen CVP/PSC, SP/PS 30 mei 2013: Onder impuls van Joelle Milquet (CDH) keert de kamer een verstrenging van de Gasboetes goed. 31 oktober: 99 bewoners zetten onterecht hun vuilnis buiten. Ze krijgen een GAS boete januari - februari 2014: De bevoegde schepen (CD&V) vindt deze boetes terecht. Conclusie: het is de schuld van N-VA |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be