![]() |
Ontvoerders Franse journalisten stellen nieuwe voorwaarden
Citaat:
![]() Legt de Islam de wereld lam? Nogal een geluk dat heel de 'niet radicale' moslimwereld, met AEL (uiteraard samen met de PVDA) op kop, momenteel overal aan het protesteren is dat GENOEG GENOEG is en dat ze onmiddellijk eisen dat hun fundamentalistische collega's stoppen met hun blinde terreur... Of was dat in mijn droom? |
Citaat:
|
Citaat:
En zeggen dat die barbaren hier misbruik maken van westerse verworvenheden als het RECHT OP VRIJE MENINGSUITING om hun achterlijkheden (kopvodden enz) op te dringen, terwijl ze in eigen middens hun bek niet durven open te doen. De islam kent geen recht op vrije meningsuiting, die kent enkel recht op levenslange indoctrinatie van de gedragcodes van een analfabete woestijnpedofiel. |
hun eisen inwilligen.
daarna een totale vernietigingsoorlog voeren ipv dat sukkelachtig 'humaan' bevrijdingsoorlogske. |
Citaat:
|
Die vragen als ik me ni vergis maar 5mlj dollar om twee levendige, west-europese en 'beschaafde' personen. Toch weinig gevraagd, Frankrijk is immers in staat om 5 miljard te betalen voor die twee. Maar ja in feite kunnen ze schulden van Irak aan Frankrijk verminderen... die terroristen moeten iets bewijzen voor hun land:-o
|
Citaat:
[size=5]Zouden bepaalde TURKEN niet te veel LURKEN?[/size] ![]() |
En ik heb horen zeggen dat ze het geld zullen storten op de rekening van de oorlogslachtoffers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet het niet want anders vroeg ik het niet... :lolabove: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be