| dewanand |
14 februari 2014 16:04 |
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
nou zo werkt het geloof ik:
de Sharia rechter interpreteert de facebook pagina met het profiel van dit moslimmeisje als een poging van haar om te gaan seksen met kaffir mannen buiten de islam, of met deze onbesneden mannen een sexmail en sexchat te doen, en daarom is dit dus overspel in de ogen van de Sharia rechter en hier staat de doodstraf op in het sharia recht, dat erg onverbiddelijk is en genadeloos, vooral mbt meisjes. Een meisje is evenveel waard als een halve man in het Sharia recht en ze heeft de plicht om te zwijgen, volgens de koran en zwijgen als meisje of vrouw interpreteren de Sharia rechters en advocaten als ja zeggen (staat letterlijk zo in koran teksten), dus stellen zij dan leading questions aan de vrouw en die moet dan verplicht zwijgen en veroordeelt zichzelf zo tot de doodstraf.
Ja, ik heb wat boeken bestudeerd over sharia rechtspraak, en het is erg bizar en barbaars vergeleken met chinees recht of westers democratisch recht. Een oude moslimman die ik al lang ken heeft een nieuw Sharia rechtspraak boek gekocht uit engeland en ik zou dit eens moeten bestuderen. Er zijn twee leerscholen in het Sharia recht nu.
Triest is toch dat islam nu steeds meer macht en invloed krijgt in de hele Westerse (europese en amerikaanse) wereld en de linkse blanken steunen de moslims openlijk, dus de toekomst van de inheemse Europeanen (meesten zijn blanken), incl geassimileerde niet blanken zoals mij (uit kolonie suriname) is echt rampzalig geloof ik nu. Ik zie al duidelijk hoe de Schilderswijk veranderd is in een islamitische zone met Sharia wetten op straat, en ben ermee geconfronteerd een paar keer. Veel moslims in deze haagse wijk zijn echte salafisten en islam fundamentalisten en heel erg intolerant, bekrompen, niet geschoold, en werkloos (hoera WW, WAO Allah ho akbar de kaffirs betalen de jizya op tijd eind van de maand).
Wieroe als hindoe kat helpt mij om toch nog een pacifistische en intelligente oplossing te vInden voor dit multikukeluku tijdbommetje, maar wij geloven dat het al te laat is. Het is al tien over twaalf op de multi jihad klokken, dus de jihad tegen het westen is al tien minuten geleden op volle kracht begonnen met westerse wapens om alle inheemse westerlingen een kopje kleiner te maken, een openlijke oorlogsverklaring midden op Westers grondgebied, elke dag opnieuw verkondigd en luidkeels gezongen in het Arabisch.
dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten
|