![]() |
Daders groepsverkrachting Willebroek blijken Albanezen
Wel, het duurde wel even voor de 'origine' gelekt werd in de pers.
titel: ‘Eerst moesten we whisky drinken. En plots lagen we naakt in bed’ link: http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm Citaat:
|
![]() "Desondanks is immigratie een eeuwig gegeven en gaan we daar opnieuw het beste van maken." Lekker vaag allemaal. |
Citaat:
|
Niet echt van de slimste meisjes dacht ik, als het hele 'verhaal' dan ook klopt???
Meelopen met Albanezen is op zich al geen beste plan. Als ze met dat type of andere 'exoten' meelopen heb ik er eigenlijk geen compassie mee. Waarschijnlijk zijn het van dat soort meisjes die denken dat hen niets kan overkomen. Citaat:
Straf voor de daders, chirurgisch verwijderen van hun instrumentarium met de wijze woorden, nu ga je voor de rest van uw leven plassen als een vrouw. :cheer: |
Ach, het waren weer van die multicul sletten die vooral niet racistisch willen zijn, kunnen ze uit eerste hand eens ervaren hoe het werkt.
Albanezen? Het gaan wel weer Roma zijn, inteelt gevallen die niet aan hun eigen vrouwen mogen komen. Het is alvast makkelijk te bewijzen met al die verschillende DNA stalen op hun lichaam en een bloedonderzoek, het is niet de intelligente soort die zoiets doet. |
Citaat:
Het wordt tijd dat de burger duidelijk geïnformeerd wordt over de nadelen en gevaren van de multicul. Durft de NVA dit aan? |
Citaat:
|
Castreren en de ganse familie een retourtje naar Albanië
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Niet de daders maar de slachtoffers werden ter discussie gesteld, omdat er vanuit bepaalde culturele/ religieuze overtuigingen, nu eenmaal zo gedacht wordt over meisjes. |
Citaat:
Ook niet vergeten dat we hier voor moslims dar al harb zijn, het land van de oorlog. En in het land van de oorlog mogen ze met gevangen oorlogsbuit copuleren naar hartelust. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar hun overtuiging biedt wel ruimte voor het behandelen van vrouwen, op een wijze die wij als crimineel en strafbaar zien.En helaas zijn er dus moslims die vinden dat dit kan en mag, omdat niet zij maar vrouwen verantwoordelijk zijn voor het seksueel gedrag van mannen. Laat dit nu net hier door emancipatie bevochten zijn als recht, niet vrouwen maar mannen zelf zijn verantwoordelijk, ongeacht het gedrag van de vrouw! Best wel gevaarlijk, want voor je het weet, zijn slachtoffers weer zelf schuldig! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
15 en 16 jarigen kunnen onmogelijk sletten zijn. Ze kunnen wel opgevoed zijn in een ruimdenkende manier,waarbij ze geloven dat iedereen altijd en overal hun gaat respecteren. Daar gaan dan vooral de opvoeders is moeten nadenken. Ik werd door de tienergroep beschouwd als een verschrikkelijke zeurpiet en autoritaire vader.Gelukkig ligt dat al 7 jaar achter mij. Dezelfde groep heeft nu een hekel aan dezelfden die ik wegjaagde. Er bestaat een kans dat goedbedoelende ouders hier op rebellerende tieners is gebotst.Met verschrikkelijke gevolgen. |
Citaat:
En we weten allemaal dat die meisjes net dat doen wat de ouders niet willen. Er zullen bijzonder veel Vlaamse meisjes hun eerste seksuele contacten hebben met de alfamannetjes uit Afrika, Turkije en Marokko. Ik kan enkel naar de ouders wijzen en lachen, want hier hebben ze allemaal voor gekozen. |
Citaat:
|
Citaat:
D�*t is de opvoeding die de STAAT via ons belastingsgeld aan onze meisjes aanbiedt. Ik heb mijn dochters tamelijk vrijgelaten met veel informatie. Beiden zijn door eigen ervaring tot hun eigen overtuiging gekomen. Gelukkig zonder kleerscheuren. Maar voor hetzelfde geld hadden ze zich ook door zo'n troep laten belazeren..... alhoewel, zij waren toch wel voorzichtiger (hoop ik). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be