![]() |
Universeel Soefisme
Naar we vernemen zouden politieke partijen dit voorbeeld willen volgen
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de politiek iets wil volgen in deze tijd is dat meestal geen goed teken. (De witte raven niet te na gesproken). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me best voorstellen dat bepaalde politici hier voor open staan maar als ik zie hoe de meesten hier mekander met het mes naar de keel staan, lijkt uw veronderstelling mij voorlopig eerder wishful thinking... (Maar met het tempo dat de oude trollen tegenwoordig uit de politiek stappen, komt er misschien eindelijk plaats voor oprechte, correcte personen die wél van dialoog, samenwerking en visie op langere termijn willen weten....) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat was de naam of titel van dat boekje daar in Knack? |
Citaat:
Maar eigenlijk had ik het niet persé over leeftijd... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anderzijds: dat noch Jezus, noch Mohammed zouden hebben bestaan en dat godsdiensten met een paar miljard volgelingen zouden gebaseerd zijn op eigenlijk niets, vind ik wel bijzonder ver gezocht. Dat een groot deel van wat vandaag de dag in Bijbel en Koran is terug te vinden eigenlijk verdraaide woorden of teksten zijn, of zaken die er gewoon met één of andere politieke bedoeling is aan toegevoegd, zijn zaken die mij vandaag de dag wél kunnen overtuigen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be