![]() |
Waarom stem jij B.U.B. ?
1. Ik ben de politiek beu.
2. Omdat stemmen verplicht is. 3. Ik vind Maggie De Block niet lief. 4. Ik ben een anti-separatist. 5. Ik hou van de Belgische driekleur. 6. Ik heb heimatbleus in mijn land. 7. Ik ben het communautair gezever beu. 8. Ik ben anti-blokkeringspolitiek. 9. Ik kies voor een postieve stem. 10. Ik stem op mezelf. 11. Ik stem graag op intern verdeelde partijen. 12. Fuck democracy ! 13. Ik zou niet weten waarom. 14. Ongeldig stemmen is dom. 15. Niet gaan stemmen is lui. 16. Ik ben pro Europa. 17. Ik ben vaderlandslievend. 18. Roma go home. 19. wtf= B.U.B. ? 20. Prins Laurent for president. Waarom stem jij op Belgische Unie - Union Belge ? Je kan meerdere redenen opgeven. |
Dit is een draad en een poll waarop maximaal drie antwoorden mogelijk zijn.
. |
Weer de zoveelste idiote poll van vievelabelziek. Ongeloofelijk wat een mens toch doen om in de belangstelling te blijven. Handelaar in lucht.
|
Don't feed de trol.
|
De zoveelste flauwe kul.
|
http://www.unionbelge.be/?p=8541
Met het oog op deelname aan de federale verkiezingen van 25 mei 2014 zal de B.U.B. onder de naam B.U.B.-Belg.Unie op zaterdag 26 en zondag 27 april 2014 voor het eerst in de partijgeschiedenis in alle Belgische kieskringen lijsten neerleggen. Vergeet niet reclame te maken voor de B.U.B.-Belg.Unie. Als je nog extra redenen weet om op B.U.B.-Belg.Unie te stemmen kan je ze hier weergeven. |
zijn jullie nu met 13 in plaats van met 12?
|
Wat een simpele ziel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe meer mensen op deze lolpartij stemmen, hoe minder stemmen er naar de huidige regeringspartijen gaan. De hofnarren van de BUB zijn bondgenoten van de NVA.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Koetjes en kalfjes
|
Citaat:
|
Citaat:
Een stem op de bUb is een stem tegen belgië, :-D |
Citaat:
|
En ? Hebben de BUB-aanhangers intussen al allebei gestemd ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be