![]() |
Sinds de NVA populair is gaat het economisch slecht
Toeval? Of is er meer aan de hand?
|
Citaat:
Zo eenvoudig is het.;-) |
Citaat:
|
Misschien saboteert de Vlaams nationalist de economie voor communautaire winst.
Maar dan wel janken als ford Genk sluit |
Citaat:
Wie hieraan twijfelt is van kwade wil. |
Dan vragen de beunhazen hier zich af waarom N-VA zo goed scoort in de peilingen.
Nog meer de halve gare uithangen jongens. Doe zo verder. |
De verklaring is logisch: sinds NVA misbruikt PS door het demoniseren van rechts (wat in feite een godwin argument is) krijgt het een soort recht om te regeren met een afgezwakte vlaams rechtse vleugel.
De sterkte van NVA staat inderdaad haaks op de mogelijk tot regeren... Op die manier eindigt inderdaad Belgie met een steeds zwakker beleid die steeds meer steunt op een bende economisiche imbecielen die langs geen kanten weten wat ze nu echt moeten doen, en die bovendien zelfs nog te pretentieus zijn om te vragen aan mensen die het kunnen weten hoe ze de zaken zouden moeten aanpakken. Ze mimeren als het ware proffen, en toveren powerpointjes, maar als het op neerkomt om bagage te hebben is d einhoud 0.0 |
Citaat:
Dat is dus allemaal hun schuld :roll: |
Citaat:
Smeerlappen,lk heb dus al 25 jaar gewerkt,50 percent afgegeven,en den NVA heeft da verspild. |
Citaat:
Als ik dat nu deed kon ik het nog begrijpen, want ik begrijp niet dat iemand voor Griekse lonen stemt, als hij nu al vind dat hij te weinig verdient. |
Citaat:
Beweer je nu dat Elio en zijn regering liegen ?:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij is de miserie begonnen toen men België is gaan verdelen in gewesten met eigen (deel-)regeringen aparte wetgevingen enz..
|
Citaat:
Wij hebben dit jaar ook geen winter gehad ! Rara aan wie dat ook ligt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen toeval, inderdaad. Hoog tijd dat de trado's ophoepelen en plaats maken voor een economische herstelregering onder leiding van N-VA. Nooit gedacht dat jij slim genoeg was om dat verband te leggen. Ok, je verwarde oorzaak en gevolg, maar van iemand als jij mogen we nu ook weer niet té veel verwachten, nietwaar ? 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be