Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vrouwen die scheetjes laten op de trein (https://forum.politics.be/showthread.php?t=198869)

Demper 23 februari 2014 14:35

Vrouwen die scheetjes laten op de trein

Het valt mij op dat vrouwen op de trein kleine scheetjes laten. Geluidsloze scheetjes. Meestal 's morgens. Dan krijg je die rare walm van vrouwenparfum en scheetjes op de trein.

En die scheetjeslucht blijft echt hangen he. Echt vettig. En ze doen altijd alsof ze van niets weten.

quercus 23 februari 2014 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7030362)
Het valt mij op dat vrouwen op de trein kleine scheetjes laten. Geluidsloze scheetjes. Meestal 's morgens. Dan krijg je die rare walm van vrouwenparfum en scheetjes op de trein.

En die scheetjeslucht blijft echt hangen he. Echt vettig. En ze doen altijd alsof ze van niets weten.

Op ochtendtreinen heb ik allerlei geurtjes al waargenomen: okselluchtjes, slechte adem, scheten, niet zo fris ruikende meisjes, parfums met een dominerende vanillegeur, tenengeur enz.

Demper 23 februari 2014 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7030376)
Op ochtendtreinen heb ik allerlei geurtjes al waargenomen: okselluchtjes, slechte adem, scheten, niet zo fris ruikende meisjes, parfums met een dominerende vanillegeur, tenengeur enz.

Bah jong, tenengeur :?

De scheetjes vind ik toch het ergste.

manta 23 februari 2014 14:53

Die 't eerst riekt heeft 't geflikt...

Demper 23 februari 2014 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7030405)
Die 't eerst riekt heeft 't geflikt...

Hoe kunt ge nu weten wie het eerst de scheet geriekt op een volle trein?

manta 23 februari 2014 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7030407)
Hoe kunt ge nu weten wie het eerst de scheet geriekt op een volle trein?

Jij bent degene die er 't eerst over klaagt dus je zal wel... Foei Demper, en zomaar tussen al die mensen...

bembem 23 februari 2014 20:03

Het is hier echt niveau 4de Demper BSO lachen met scheten op de trein :roll:

Ik heb daar nog nooit last van ondervonden moet ik zeggen .. Waar ik me voorts wel aan erger zijn dames die zich op de trein zitten te schminken, echt goor, zitten ze met hun vieze vingers van de trein aan hun make-up en dan aan hun gezicht en terug .. beurk!

Klojo eerste klas 23 februari 2014 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7030948)
Het is hier echt niveau 4de Demper BSO lachen met scheten op de trein :roll:

Ik heb daar nog nooit last van ondervonden moet ik zeggen .. Waar ik me voorts wel aan erger zijn dames die zich op de trein zitten te schminken, echt goor, zitten ze met hun vieze vingers van de trein aan hun make-up en dan aan hun gezicht en terug .. beurk!

't Kan erger, hoor : http://forum.politics.be/showthread.php?t=187356
Je moet hem daar eens vragen hoe 't met zijn Evieken gaat (of je mag dat hier ook doen, natuurlijk...vragen staat vrij :lol: )

Derk de Tweede 23 februari 2014 20:21

Supe®Staaf 24 februari 2014 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7030362)

Een gouden raad van nonkel Staaf:
Was des morgens eerst uw gezicht en dan pas uw reet.
Laat me dan eens weten of dat schijtgeurtje op de trein nog steeds aanwezig is....

Libro 24 februari 2014 02:53

Ruftende negerinnen?

Skobelev 24 februari 2014 07:10

Wie neemt er nu de trein?8O Opeengepakt tussen allerlei marginalen? 8O

Thanks but no thanks. Geef me maar de fijne omgeving van mijn wagen, de geur van het lederen interieur, een aangenaam cd-tje in de lader.

Henri1 24 februari 2014 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7031582)
Wie neemt er nu de trein?8O Opeengepakt tussen allerlei marginalen? 8O

Thanks but no thanks. Geef me maar de fijne omgeving van mijn wagen, de geur van het lederen interieur, een aangenaam cd-tje in de lader.

Nog nooit met iemand in de wagen gezeten die ontzettend stinkende scheetjes laat ?

groentje 24 februari 2014 10:03

In de auto kan het helemaal niet weg, dan liever een trein waar ik me kan verzetten.

Skobelev 24 februari 2014 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7031586)
Nog nooit met iemand in de wagen gezeten die ontzettend stinkende scheetjes laat ?

neen, 'k heb enkel gemanierde vrienden.

giserke 24 februari 2014 20:06

Liever vrouwen die scheetjes laten, dan venten gelijk Demper met een stinkende adem.
Iedere keer hij zijn muil opendoet komt er stront uit.

Universalia 24 februari 2014 20:43

Als een vrouwtje zit te broekhoesten op de trein/tram/bus begin ik meestal "Love is in the air!" te scanderen, uiteraard in de juiste maat van de juffrouw/dame haar broekhoestactie.

link

:roll:

non-conformist 24 februari 2014 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groentje (Bericht 7031694)
In de auto kan het helemaal niet weg, dan liever een trein waar ik me kan verzetten.

Heeft uw auto dan geen ventilatie ?

groentje 24 februari 2014 23:25

Mijn vervoersmiddel heeft alle verluchting die het nodig heeft ;)

Libro 24 februari 2014 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groentje (Bericht 7032679)
Mijn vervoersmiddel heeft alle verluchting die het nodig heeft ;)

Denk je wel eens aan de mensen die achter u fietsen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be