![]() |
Vrouwen die scheetjes laten op de trein
Het valt mij op dat vrouwen op de trein kleine scheetjes laten. Geluidsloze scheetjes. Meestal 's morgens. Dan krijg je die rare walm van vrouwenparfum en scheetjes op de trein.
En die scheetjeslucht blijft echt hangen he. Echt vettig. En ze doen altijd alsof ze van niets weten. |
Citaat:
|
Citaat:
De scheetjes vind ik toch het ergste. |
Die 't eerst riekt heeft 't geflikt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is hier echt niveau 4de Demper BSO lachen met scheten op de trein :roll:
Ik heb daar nog nooit last van ondervonden moet ik zeggen .. Waar ik me voorts wel aan erger zijn dames die zich op de trein zitten te schminken, echt goor, zitten ze met hun vieze vingers van de trein aan hun make-up en dan aan hun gezicht en terug .. beurk! |
Citaat:
Je moet hem daar eens vragen hoe 't met zijn Evieken gaat (of je mag dat hier ook doen, natuurlijk...vragen staat vrij :lol: ) |
![]() |
Citaat:
Was des morgens eerst uw gezicht en dan pas uw reet. Laat me dan eens weten of dat schijtgeurtje op de trein nog steeds aanwezig is.... |
Ruftende negerinnen?
|
Wie neemt er nu de trein?8O Opeengepakt tussen allerlei marginalen? 8O
Thanks but no thanks. Geef me maar de fijne omgeving van mijn wagen, de geur van het lederen interieur, een aangenaam cd-tje in de lader. |
Citaat:
|
In de auto kan het helemaal niet weg, dan liever een trein waar ik me kan verzetten.
|
Citaat:
|
Liever vrouwen die scheetjes laten, dan venten gelijk Demper met een stinkende adem.
Iedere keer hij zijn muil opendoet komt er stront uit. |
Als een vrouwtje zit te broekhoesten op de trein/tram/bus begin ik meestal "Love is in the air!" te scanderen, uiteraard in de juiste maat van de juffrouw/dame haar broekhoestactie.
link :roll: |
Citaat:
|
Mijn vervoersmiddel heeft alle verluchting die het nodig heeft ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be