Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Nieuwe verklik-site tegen ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=198905)

BonBon 24 februari 2014 19:43

Nieuwe verklik-site tegen ...

1 Bijlage(n)
http://www.mrb-online.be/

Een heuse verklik site tegen homofobie! Alsof dat een misdaad is.

Opnieuw de jaren '30 maar dit keer geen Vlaams nationalisme maar "Muslims' Rights Belgium" die naam en adressen bijhoudt van mensen die islamofobe uitspraken gedaan hebben. Het is ook zij die Mohammed, vader van de jongen die zich voor de trein smeet, gaan bijstaan bij z'n klacht tegen de spoorwegpolitie.

Wat ze m'n zo'n lijst gaan doen is maar de vraag, eens zien of politiek correct België ook nu op de barricaden gaat staan tegen de jaren '30.

BonBon 24 februari 2014 19:47

Als je een melding wil doen krijg je een heuse excel lijst om in te vullen, blijkbaar verwachten ze hele lijsten vol met adressen.

circe 24 februari 2014 19:59

Citaat:

Bonbon bedoelt "islamfobie" neem ik aan.

Tot nader order is islamfobie helemaal niet strafbaar, enkel Anciaux en Fawzaya willen het graag strafbaar maken.

CLAESSENS Joris 24 februari 2014 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7032472)

Tot nader order is islamfobie helemaal niet strafbaar, enkel Anciaux en Fawzaya willen het graag strafbaar maken.

Dat is voor hun vriendjes bij de politie blijkbaar geen bezwaar.
Die lossen dat zo op:
http://forum.politics.be/showthread....t=politiestaat

Vigilant 24 februari 2014 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 7032444)
http://www.mrb-online.be/

Opnieuw de jaren '30 maar dit keer geen Vlaams nationalisme maar "Muslims' Rights Belgium" die naam en adressen bijhoudt van mensen die islamofobe uitspraken gedaan hebben. Het is ook zij die Mohammed, vader van de jongen die zich voor de trein smeet, gaan bijstaan bij z'n klacht tegen de spoorwegpolitie.

Wat ze m'n zo'n lijst gaan doen is maar de vraag, eens zien of politiek correct België ook nu op de barricaden gaat staan tegen de jaren '30.

Ze zouden zich beter bezig houden met hun jihadistische jongeren. Iemand de beelden in het VRT-journaal gezien van hoe die spreken over 'kaffirs' en 'ongelovige honden'?
Eigenlijk zou die racistische islamitische terminologie verboden moeten worden.
Ik hoop dat de Staatsveiligheid de islamlessen screent in concentratiescholen. Want waar anders leren moslims al die haat tegen kaffirs? Thuis, van hun 'gematigde' moslimouders?

BonBon 24 februari 2014 20:39

Citaat:

Fuk, schrijf ik het weeral verkeerd.

Islamofobie uiteraard, stom stom. :-(

Schelfie 24 februari 2014 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 7032523)
Fuk, schrijf ik het weeral verkeerd.

Islamofobie uiteraard, stom stom. :-(

Homofoob en islam liggen dan ook zeer dicht bij elkaar...

BonBon 24 februari 2014 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 7032528)
Homofoob en islam liggen dan ook zeer dicht bij elkaar...

Ze misbruiken ook de term, homofobie kennen we maar islamofobie kan niet want het is een godsdienst.

vlaams realist 24 februari 2014 21:56

Waar kan ik klacht indienen voor vervuiling van de sporen?

Lukkas 24 februari 2014 22:37

Jongens toch, dit wordt echt waanzinnig.

BonBon 24 februari 2014 23:27

Citaat:

Natuurlijk is het niet strafbaar maar wat doen zij dan met die lijst, doorgeven aan een knokploeg?

circe 25 februari 2014 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 7032681)
Natuurlijk is het niet strafbaar maar wat doen zij dan met die lijst, doorgeven aan een knokploeg?

daarom dat ik het Gestapo toestanden noem.

meneer 25 februari 2014 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 7032681)

Ja, of bijhouden tot ze ergens aan de macht komen. Een gemeentebestuur, of erger, een volksvertegenwordiger of ministerpost...Om dan van hun invloed gebruik te maken om die mensen te pesten op één of andere manier.

SDX 25 februari 2014 00:43

Massaal met z'n allen de mooiste haatverzen uit hun koranhaatboek op plempen!
Waar kan ik dat haatboek in 't Frans vinden, meteen aan beginnen sè.

meneer 25 februari 2014 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7032744)
Massaal met z'n allen de mooiste haatverzen uit hun koranhaatboek op plempen!
Waar kan ik dat haatboek in 't Frans vinden, meteen aan beginnen sè.

In vrijwel elke Franse boekhandel. Zoniet in islamietische Belgische gemeentes...

SDX 25 februari 2014 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7032751)
In vrijwel elke Franse boekhandel. Zoniet in islamietische Belgische gemeentes...

Ho, daar geef ik geen geld aan, 'n online versie zal ook wel goed zijn zeker, kan ik 't meteen kopiëren en plakken. :D

cookie monster 25 februari 2014 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7032653)
Jongens toch, dit wordt echt waanzinnig.

Daar ben ik het weldegelijk mee eens !!

Eberhard Leclerc 25 februari 2014 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7032446)
Uiteraard, enkel in het Frans ...

Zo wat?

Iedereen in Belgie moet Frans leren.

Gebruik het dan ook!

BonBon 25 februari 2014 07:36

Fuck het Frans, het wordt tijd dat we overstappen naar het Engels als 2e taal op school.

brother paul 25 februari 2014 08:28

Citaat:

ja kijk christophobie, boedhaphobie, heterophobie, zijn allemaal verboden... maar enfin redeneer eens vanuit die fameuze arachnophobie : je bent bang van spinnen... waarom mag men nu wel bang zijn van spinnen en niet bang zijn van een godsdienst die zo bewezen heeft om internationaal van die 'dictatoriale' regeringen voort te brengen ?? Of waarom mag je nu niet bang zijn van aspecten van die godsdienst waar van die pipo's willen pijpen met uw dochter maar niet durven pijpen met de dochter van dezelfde godsdienst want anders zouden ze gestraft zijn. Of van die pipo's die vinden dat ze de godsdienst boven de wet moeten zetten, dus hun godsdienst wordt dan de bepalende faktor voor onze wetgeving vanuit een minderheid zelfs en zonder respect voor de andere...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be