![]() |
De laatste wanhopige stuiptrekkingen van Dewinter.
De forumleden die mij lang genoeg kennen kunnen mij moeilijk van anti-Vlaams Belang of dergelijke beschuldigen. Maar ik vind dat Dewinter de laatste tijd een beetje belachelijk aan het doen is. Het zal de afgang van zijn partij niet stoppen, integendeel.
Hieronder weer eens een niet te snuggere tussenkomst: Dewinter: "Willen we echt gelijke rechten voor hermafrodieten?" ![]() |
De Winter is een achterlijk mannetje, die niets meer dan wat ordinaire klappen verdiend .
Deze man is met woorden niets zinnigs meer bij te brengen, zijn hersenkronkels moet je recht slaan. |
Citaat:
Antoon heult met CBN, waar zijn idool Pat Robertson nogal wat extremere taal verkondigt: namelijk dat homoseksuelen mensen d.m.v. speciale ringen mensen opzettelijk met aids zouden besmetten. Heel geloofwaardig allemaal.. |
Citaat:
Zwak, zeer zwak. |
Tja, volgens Bart De Wever is het probleem opgelost als men de hermafrodieten een regenboog T-shirt laat aandoen zodat ze hun aanhorigheid aan een obediëntie ten toon kunnen spreiden.
Of was Bart De Wever het tegengestelde van mening ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon negeren die idioot
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 92991 |
Citaat:
Waarschijnlijk leeft hij in de waan dat Dewinter, naast Gabriëls, ook een ex-voorzitter van de N-VA is geweest. |
Je moet het maar doen: eigenhanding een partij naar de kloten helpen zonder de minste scrupules en maar blijven vasthouden aan totaal misplaatste campagnes.
Daarenboven is het een ware schande dat hij, en bij uitbreiding zijn partij, N-VA constant aanvalt uit jaloezie en woede. Kritiek mag, ik geef die zelf ook (zie het standpunt over cannabis), maar dit is zo belachelijk dat ik die man voor eens en voor altijd wil uit de politiek zien verdwijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat lees ik hier nu allemaal ?
Zijn de n-va forumleden even vergeten dat het hier over de belangrijkste politicus is van wat sommigen onder hen beschrijven als één van de 'V-partijen' ? Even vergeten dat dit volgens velen onder jullie een 'vlaams nationale' partij is ? Even vergeten dat volgens velen het 'vermeende racisme' bij het blok slecht een schaamlapje is om het blok te cordoniseren en zo belgië te redden ? Even vergeten dat er hier velen zijn die geloven dat met actieve steun van Philip De Winter zijn horde het vlaams parlement eenzijdig de onafhankelijkheid gaat uitroepen ? Wel, ziehier jullie held. |
Voorts ben ik het eens met de overheersende mening in deze topic omtrent Dewinter. Ik mag dan wel het grotendeels eens zijn met de meeste stellingen van het VB, wat Dewinter hier uitkraamt is grote onzin.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be