![]() |
koning Albert naar de rommelmarkt?
Citaat:
Weeral een besparing voor het leger: geen marinepersoneel meer nodig. Gaan die mannen spijt hebben dat ze hun jobke kwijt zijn. Hij heeft nog wel een jachtje liggen geloof ik, eentje voor maar 8 personen of zo. En hoe zat het nu met die niet-betaalde BTW? |
Den Berre op de rommelmarkt. Dat wil ik nog wel eens meemaken!
|
Citaat:
Iets zegt me echter dat dit absolute wishfull thinking is... |
Citaat:
Hij moet dus echt in geldnood zitten. Dat marine personeel is hij reeds kwijt vanaf de dag dat hij aftrad. Hij moest vanaf dan alles zelf betalen. |
Citaat:
|
Kan zijn vrouw geen jobke in het zwart zoeken, gaan kuisen of zo.
|
Citaat:
Ok, 923.000€ dat kan je ook in een mum van tijd opsoeperen natuurlijk ... Hij kan dit misschien eens nalezen, laat het stof tot nadenken zijn. Laag pensioen, toch welvarend En dat lijkt mij nog enorm ruim gemeten op de bewuste site dat: Het gemiddeld pensioen bedraagt hier ongeveer 12.000 euro (2005) want ik denk wel te weten dat er aardig wat mensen zijn die deze bedragen nooit zullen mogen ontvangen, in de zin van, dat de meesten eerder zwaar onder de armoedegrens gaan. :roll: En dan durft die nog gaan janken met 923.000€ 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens nu nog, wat hebben wij met die mallemolen te maken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
t' is geen zicht. |
Citaat:
Nu de belasting betaler niet langer opdraait voor de kosten van de kapiteins, de matrozen en het onderhoudspersoneel van zijn luxe scheepje hoeft het niet meer. Arme man..... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken het volk aldaar een beetje zeer goed. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be