AnarchoChristophe |
20 maart 2014 09:07 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori
(Bericht 7064451)
Fout: ik ben geen bange hond.
Ik vind niet dat het feit dat de politie criminelen uit hun bed sleurt ook maar enig gevoel van veiligheid creëert, het is gewoon fair dat indien zij zich op het criminele pad willen begeven, ze aan de levende lijve ondervinden dat er ook nadelen verbonden zijn aan die levensstijl.
|
Het gaat niet over criminelen, het gaat over vreemdelingen. Nogal een behoorlijk doorzichtige methode om de discussie te verleggen.
Citaat:
(Bericht 7064451)
Ofwel is het de dictatuur van de overheid, ofwel van de criminelen;
|
Het gaat niet om criminelen.
Dat is regelrecht het denkpatroon van iemand die te machteloos en gecastreerd is om er nog maar aan te denken zichzelf te kunnen of willen verdedigen. De overheid heeft natuurlijk dat soort arme stakkers gekweekt, maar besef goed dat wat de overheid je geeft, ze net zo vlug kan afnemen.
De dictatuur wordt geleid door wie de wapens heeft. Ik ben voorstander van een gewapend volk, niet van een geweldsmonopolie voor criminelen (die wapenverboden toch niet in acht nemen) en overheden, een escalerende strijd van geweld en vrijheidsroof met de onderdanige burger in het midden.
Citaat:
(Bericht 7064451)
jij bent duidelijk een voorstander van de criminele vrijheid.
|
Het agaat niet om criminelen.
Citaat:
(Bericht 7064451)
Weet niet of jouw ideale maatschappij zooooooooo geweldig zal zijn. Laat ons hopen dat er veel elementen met verantwoordelijkheidszin in zitten, anders zou het er erg lelijk aan toe kunnen gaan.
|
Ik weet niet of jouw maatschappij zo geweldig zal zijn, want als er iets is dat overheden over heel de wereld en gedurende heel de geschiedenis bewezen hebben, dan is het dat ze niet de verantwoordelijkheidszin hebben om zulke machten gegeven te worden. Jij denkt dat de Belgische wanbeleid-staat het beter gaat doen? :lol:
|