Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vreemdelingentoezicht ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=198941)

Universalia 25 februari 2014 21:50

Vreemdelingentoezicht ...

Bij onze Noorderburen gaat met dat een ietsje anders aanpakken.

Bron

Detail tekst:

Citaat:

De vreemdelingenpolitie en de Koninklijke Marechaussee kunnen in het kader van het onderzoek naar de identiteit van een vreemdeling, voortaan zonder toestemming van de bewoner een woning doorzoeken. Dat staat in het wetsvoorstel Verruiming bevoegdheden vreemdelingentoezicht van staatssecretaris Teeven (veiligheid en justitie) waarmee de Eerste Kamer vandaag heeft ingestemd.
Lijkt mij geen slecht plan.

Misschien moet men er hier in België een voorbeeld aan nemen daar men hier in de meeste gevallen toch kijkt, (lees: na-aapt) met wat men in onze buurlanden bezig is 8O

andev 26 februari 2014 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7034192)

Bron

Detail tekst:

Misschien moet men er hier in België een voorbeeld aan nemen daar men hier in de meeste gevallen toch kijkt, (lees: na-aapt) met wat men in onze buurlanden bezig is 8O

Maar ze moeten ook niet te goed bezig zijn anders komt al dat vreemd gedoe bij ons kamperen!

AnarchoChristophe 26 februari 2014 20:22

Zit de rechtse kliek weer te geilen op de politiestaat ja? Binnenkort 's nachts uit het bed gelicht kunnen worden zonder enige zorg over de rechtstaat door mannen in zwarte bivakmutsen, ja, wat een prachtig iets :roll:

'First they came for... and I did not speak out-- Because I was not a ...'

Klinkt dat bekend?

Lukkas 26 februari 2014 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7035655)
Zit de rechtse kliek weer te geilen op de politiestaat ja? Binnenkort 's nachts uit het bed gelicht kunnen worden zonder enige zorg over de rechtstaat door mannen in zwarte bivakmutsen, ja, wat een prachtig iets :roll:

Klinkt dat bekend?

U bengelt liever aan een kraan, terwijl iedereen allua akbarrrr, allua akbaarrrrr roept.

AnarchoChristophe 26 februari 2014 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7035743)
U bengelt liever aan een kraan, terwijl iedereen allua akbarrrr, allua akbaarrrrr roept.

Neen, ik verkies noch de rechtste dictatuur van jou, noch de rechtse dictatuur van moslimfundamentalisten. Dat is kunnen, he?

Consistentie noemt dat. Probeer het eens.

Demper 26 februari 2014 21:39

De beerput van de open grenzen begint ernstig te stinken.

andev 5 maart 2014 17:41

Citaat:

Klinkt dat bekend?

Ja dat klinkt bekend maar natuurlijk in een gans andere context!
Een politiestaat? Voor ons hadden we dat niet nodig, inderdaad. En diegenen waarover we het zo dikwijls hebben zul jij te lijf gaan met een leger OCMW-ambtenaren die hun papieren invullen en er Belgen van maken?
Als linkse multicullover heb je liever dat al die ingevoerde problemen hier op handen worden gedragen en verzorgd als onschuldige borelingen? Leg ze vooral geen strobreed in de weg, wat ze ook uitspoken en wacht braaf tot je door vreemd gespuis dat het voor het zeggen heeft gekregen wegens de meerderheid in het land zelf uit je huis en je bed gekieperd zal worden...
De "rechtsstaat" voor het ingevoerd gespuis dat aan alles zijn voeten veegt en ons land komt overnemen? Geef ze nog een zak lollies erbovenop!
Neen, aan hun koran hebben ze genoeg. Die zorgt pas voor een rechtsstaat.

andev 5 maart 2014 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7035784)
Neen, ik verkies noch de rechtste dictatuur van jou, noch de rechtse dictatuur van moslimfundamentalisten. Dat is kunnen, he?

En als de dag komt dat je enkel tussen die twee te kiezen krijgt?

alice 5 maart 2014 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7034192)

Bron

Detail tekst:

hmm..vraag me af of dat wel wat opbrengt, vreemdelingen die hun identiteit verborgen willen houden gooien hun papieren al weg voordat ze voet op Europese grond zetten..denk ook niet dat ze foto's en dergelijke meenemen...heeft dit wel zin?

Lukkas 5 maart 2014 20:15

Citaat:

En de linkse dictatuur van moslimfundamentalisten en uw politiekcorrecte linkse dictatuur dan? De ideale tandem in dit apenland. Uw dictatuur past in ieder geval het beste bij de moslimfundamentalisten. Trouwens deze laatsten stemmen alleen op de linkse partijen en worden in leven gehouden door uw linkse dictatuur. Ik denk niet dat Belkacem op het VB zal stemmen.

andev 13 maart 2014 19:00

Citaat:

Die "rechtse dictatuur van ons" zoals jij dat noemt is er maar voorlopig om de rechtse dictatuur van vreemdelingen hier geen ingang te laten krijgen!
Die zou nog eens véél erger kunnen zijn dan "de onze"!
Vuur met vuur bestrijden ipv met plastieken bloemetjes?

Maori 13 maart 2014 19:06

Citaat:

Klinkt dat bekend?

Wij worden uit ons bed gelicht door inbrekers, homejackers of meer van dat fraais, zij worden uit hun bed gelicht door de Marechaussee; wat is het probleem?
Of vind jij misschien dat er geen risico mag verbonden zijn aan het leiden van een crimineel bestaan?

AnarchoChristophe 19 maart 2014 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 7055535)
Wij worden uit ons bed gelicht door inbrekers, homejackers of meer van dat fraais, zij worden uit hun bed gelicht door de Marechaussee; wat is het probleem?
Of vind jij misschien dat er geen risico mag verbonden zijn aan het leiden van een crimineel bestaan?

Jij mag gerust onderdanig en als een bange hond jouw vrijheid opofferen voor een vals gevoel van veiligheid, vraag enkel mij niet om dat te doen. Sla eens een geschiedenisboek open, het staat vol debielen die dat toelieten.

AnarchoChristophe 19 maart 2014 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7055516)
Die "rechtse dictatuur van ons" zoals jij dat noemt is er maar voorlopig om de rechtse dictatuur van vreemdelingen hier geen ingang te laten krijgen!

:rofl:
Eerlijk, ben je nu gewoon zo dom of ben je van kwade wil en denk je dat ik zo goedgelovig ben?
Citaat:

Die zou nog eens véél erger kunnen zijn dan "de onze"!

Ook aan jou de raad om de geschiedenisboeken eens open te slaan naar regime's die voor 'de veiligheid' of 'ter voorkomen' "tijdelijke" dictaturen starten.
Citaat:

Vuur met vuur bestrijden ipv met plastieken bloemetjes?

Je weet toch hopelijk dat het spreekwoord vuur met vuur bestrijden slaat op iets doen wat niet kan werken?

Als Uw keuken in de fik staat, en gij steekt Uw living ook in de fik, zijt ge dan veel beter af? Serieus, dit verijst nu toch geen IQ boven de 75 he?

Bobke 19 maart 2014 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7064102)
Jij mag gerust onderdanig en als een bange hond jouw vrijheid opofferen voor een vals gevoel van veiligheid, vraag enkel mij niet om dat te doen. Sla eens een geschiedenisboek open, het staat vol debielen die dat toelieten.

Jij kunt natuurlijk ook onderdanig en als een bange hond niets doen uit angst zogezegd uw vrijheid te verliezen.

Dutch_Strawberry 19 maart 2014 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7064106)
:rofl:
Eerlijk, ben je nu gewoon zo dom of ben je van kwade wil en denk je dat ik zo goedgelovig ben?

Ook aan jou de raad om de geschiedenisboeken eens open te slaan naar regime's die voor 'de veiligheid' of 'ter voorkomen' "tijdelijke" dictaturen starten.

Je weet toch hopelijk dat het spreekwoord vuur met vuur bestrijden slaat op iets doen wat niet kan werken?

Als Uw keuken in de fik staat, en gij steekt Uw living ook in de fik, zijt ge dan veel beter af? Serieus, dit verijst nu toch geen IQ boven de 75 he?

Het is 'regimes' en 'vereist'. Het is maar dat je het weet.

Maori 20 maart 2014 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7064102)

Fout: ik ben geen bange hond.

Ik vind niet dat het feit dat de politie criminelen uit hun bed sleurt ook maar enig gevoel van veiligheid creëert, het is gewoon fair dat indien zij zich op het criminele pad willen begeven, ze aan de levende lijve ondervinden dat er ook nadelen verbonden zijn aan die levensstijl.

Ofwel is het de dictatuur van de overheid, ofwel van de criminelen; jij bent duidelijk een voorstander van de criminele vrijheid.
Weet niet of jouw ideale maatschappij zooooooooo geweldig zal zijn. Laat ons hopen dat er veel elementen met verantwoordelijkheidszin in zitten, anders zou het er erg lelijk aan toe kunnen gaan.

AnarchoChristophe 20 maart 2014 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 7064451)
Fout: ik ben geen bange hond.

Ik vind niet dat het feit dat de politie criminelen uit hun bed sleurt ook maar enig gevoel van veiligheid creëert, het is gewoon fair dat indien zij zich op het criminele pad willen begeven, ze aan de levende lijve ondervinden dat er ook nadelen verbonden zijn aan die levensstijl.

Het gaat niet over criminelen, het gaat over vreemdelingen. Nogal een behoorlijk doorzichtige methode om de discussie te verleggen.
Citaat:

Ofwel is het de dictatuur van de overheid, ofwel van de criminelen;

Het gaat niet om criminelen.
Dat is regelrecht het denkpatroon van iemand die te machteloos en gecastreerd is om er nog maar aan te denken zichzelf te kunnen of willen verdedigen. De overheid heeft natuurlijk dat soort arme stakkers gekweekt, maar besef goed dat wat de overheid je geeft, ze net zo vlug kan afnemen.
De dictatuur wordt geleid door wie de wapens heeft. Ik ben voorstander van een gewapend volk, niet van een geweldsmonopolie voor criminelen (die wapenverboden toch niet in acht nemen) en overheden, een escalerende strijd van geweld en vrijheidsroof met de onderdanige burger in het midden.
Citaat:

jij bent duidelijk een voorstander van de criminele vrijheid.

Het agaat niet om criminelen.
Citaat:

Weet niet of jouw ideale maatschappij zooooooooo geweldig zal zijn. Laat ons hopen dat er veel elementen met verantwoordelijkheidszin in zitten, anders zou het er erg lelijk aan toe kunnen gaan.

Ik weet niet of jouw maatschappij zo geweldig zal zijn, want als er iets is dat overheden over heel de wereld en gedurende heel de geschiedenis bewezen hebben, dan is het dat ze niet de verantwoordelijkheidszin hebben om zulke machten gegeven te worden. Jij denkt dat de Belgische wanbeleid-staat het beter gaat doen? :lol:

Bobke 20 maart 2014 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7064498)
Het gaat niet over criminelen, het gaat over vreemdelingen. Nogal een behoorlijk doorzichtige methode om de discussie te verleggen.

Denkt ge nu echt dat vreemdelingen niet crimineel kunnen zijn?
Het enige verschil is dat onze eigen criminelen door de politie gekend zijn en ze die niet uit hun bed moeten lichten om ze te identificeren.
Wie tracht hier de discussie te verleggen ?

AnarchoChristophe 20 maart 2014 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7064184)
Het is 'regimes' en 'vereist'. Het is maar dat je het weet.

Ga aub iemand anders trollen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be