![]() |
Wie vd regering zou bij Hot Marijke boomboom gaan doen?
Hot Marijke vertelde eens in haar thread dat zij onder haar klanten 'iemand uit de regering' heeft ... Maar dat zij dat 'geheim' in haar graf meeneemt ...
Ik gok op .. Yves Leterme! Waarom? Vanwege z'n pikante sms'jes die eens uitlekten ... (en omdat ik denk dat het een persoon is waarvan men het niet verwacht .. ik zie die nl. niet zoiets doen bij Hot Marijke - of met eendert welke vrouw dan ook .. hij heeft iets stijfs en houterigs zoals Prins Filip .. zoiets .. lol) En jullie? Op wie gokken jullie? :lol: |
Ik gok op een vrouw : Freya Van Den Bossche (aardje naar haar vaartje)
|
lol
|
![]() |
zal wel van Rossem gewist zen , woont ni ver van Knok
|
Leterme.
Uit betrouwbare bron. Maar okee, niet per se bij dit specifiek marijke. . |
Citaat:
Clean meisje tegenwoordig. |
1 Bijlage(n)
het zou me niet verbazen dat deze hoerenloper ook bij hot marijke is langsgeweest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Stefaan.... als je hem bezig zal tegen de nieuwe CEO van Belgacom
|
'Het is een prins' zei ze tegen me
|
Citaat:
Beter ne klaane plezaante dan ne grote ambetaante :icecream: |
Citaat:
|
Ik gok erop dat ze nog nooit een minister gehad heeft. Die zullen wel bij wat klassevollere prostituees gaan die wat discreter te werk gaan.
|
Citaat:
Niet elke minister heeft behoefte aan een dame met een hoog prijskaartje en klasse, maar eerder aan een rauwe vrouw van onderhandelbare zede. Of het kan zelfs zijn aan een dominatrix of een jongeman... |
Citaat:
Of het moeten ministers zijn die 'fallen-star'-fuckers zijn. In dat geval kunnen ze wellicht in hun eigen partijen ook ruimschoots aan hun trekken komen. ;-) Hoe zou het nog zijn met Inge Vervotte dezer dagen? En Annemie Neyts? |
Citaat:
Ondertussen beweert haar vent nu dat ze zo een 4 miljoen aan inkomsten misloopt omdat haar filmpjes buiten haar website om op piratensites terechtgekomen zijn. Bij iemand die dagelijks nieuwe berichten de wereld instuurt om aandacht te krijgen, ga je als bekende kop toch niet aankloppen zeker. |
..
![]() |
Citaat:
ja en dan, het is toch maar "op de koffie gaan" .. :lol: :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be