![]() |
Homoseksualiteit als drogreden voor asielaanvragen
Dat zit er binnenkort dik in.
Hoe gaat de overheid het verifiëren? |
Goeie vraag. Daarom dat ik ook zo geinteresseerd ben in het onderzoek naar zulke mensen, en of homoseksualiteit nu aangeboren is of niet. Het gemakkelijkste zou zijn dat men één of ander gen zou vinden. Dan zouden zulke mensen louter een DNA-test moeten doen. Maar tot het zover is kan je geaardheid moeilijk achterhalen en verifieren... Zeg dus maar welkom tegen honderden Oegandese 'verrijkers'...
|
Di Rupo zal er zich persoonlijk mee gaan bezighouden
|
Oeganda rijmt niet toevallig op panda :lol:
|
Gewoon tweewekelijks verplicht op controle bij een 'beer' van de overheid die checkt of alles nog in orde is met de geaardheid.
|
Kom kom, geef ze een handtas en we zien direct wel wie de homo is en wie niet. :-)
|
Citaat:
iraniër:" ik ben homo" dienst vreemdelingenzaken:"Hoe heet de homowijk in Teheran" |
Citaat:
|
Mag hun vrouw en gezin dan ook overkomen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zouden holibi's op dit punt gediscrimineerd worden? |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet kopieerbaar zonder toestemming :
http://wetenschap.infonu.nl/onderzoe...-homo-gen.html Lichamelijke manifestaties van het homo-gen. Dat van die wijsvinger wist ik niet. blijkbaar is bij hetero-heren de wijsvinger kleiner dan de ringvinger. Bij vrouwen en homo's is de wijsvinger ofwel even groot of iets groter dan de ringvinger.... nog nooit van gehoord. lesbiennes hebben dan weer een wijsvinger gelijkaardig aan die van hetereomannen: kleiner dan de ringvinger dus. Ik kende in feite enkel het fabeltje dat de grootte van de hand of voetmaat tevens de maat van het penseel kon voorspellen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be