Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   journalistiek (https://forum.politics.be/showthread.php?t=199081)

Stefanie 28 februari 2014 22:51

journalistiek

Vandaag las ik op de website deredactie van de vrt iets over onderzoeksjournalistiek. Ik zou willen vragen aan die journalisten: Onderzoek eens de kwesties van die panda's, de fyra en natuurlijk dexia. Die zaken lijken mij verdacht.

Eduard Khil 1 maart 2014 00:59

:lol:

Eduard Khil 1 maart 2014 01:00

Demper 1 maart 2014 01:08

Groot gelijk.

Supe®Staaf 1 maart 2014 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 7038685)
Vandaag las ik op de website deredactie van de vrt iets over onderzoeksjournalistiek. Ik zou willen vragen aan die journalisten: Onderzoek eens de kwesties van die panda's, de fyra en natuurlijk dexia. Die zaken lijken mij verdacht.

Stefanie 1 maart 2014 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7038795)

Hoe? Wat is hier nu grappig aan? De reis van die panda's heeft veel geld gekost. De mensen die de trein naar Nederland gingen nemen, hadden serieuze problemen. Ge zult het maar voorhebben, dat ge niet op tijd op uw bestemming raakt. En dan is er natuurlijk nog het geld.

Stefanie 1 maart 2014 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7038806)

Wel, als ik dat zo lees... 't Is erg. Ik las dat zelfs de V.R.T. geen onderzoeksjournalisten meer heeft. Ik vind dat dat zou moeten. Voor zoiets moeten er subsidies komen. Of dan moet de V.R.T. maar op andere programma's besparen.

Stefanie 1 maart 2014 21:18

Voor amusement en sport heeft de V.R.T. wél geld.

Stefanie 1 maart 2014 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7038806)

Ja, de verkiezingen komen eraan en het regime wilt niet dat de NVA nog meer stemmen haalt... Maar desnoods doen ze dat onderzoek na de verkiezingen, als de zetels binnen zijn.

Xenophon 1 maart 2014 21:31

Stefanieke, kijk liever naar De Kampioenen en zwijg.

Stefanie 1 maart 2014 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7039837)
Stefanieke, kijk liever naar De Kampioenen en zwijg.

Ik denk er niet aan.

Gipsy 1 maart 2014 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 7039817)
Hoe? Wat is hier nu grappig aan? De reis van die panda's heeft veel geld gekost. De mensen die de trein naar Nederland gingen nemen, hadden serieuze problemen. Ge zult het maar voorhebben, dat ge niet op tijd op uw bestemming raakt. En dan is er natuurlijk nog het geld.

Op marketing gebied een voltreffer. Panda's en Chinezen ligt gevoelig. Zéér goedkoop als marketing en een enorme return. Belgie op de kaart bij de Chinezen. Dan moet ik ginder niet meer zeggen dat ik van Fackwah (Frankrijk) ben.

Witte Kaproen 1 maart 2014 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7039884)
Op marketing gebied een voltreffer. Panda's en Chinezen ligt gevoelig. Zéér goedkoop als marketing en een enorme return. Belgie op de kaart bij de Chinezen. Dan moet ik ginder niet meer zeggen dat ik van Fackwah (Frankrijk) ben.

Kon je vroeger niet gewoon zeggen dat je uit het land van "Filip en Mathilde " kwam.

Dit Koninklijke Koppel heeft volgens onze nationale media toch ook al enkele nationaal gevolgde triomftochten in China gemaakt.

Of was dat allemaal wat overdreven voor de" goede zaak" :-)

Stefanie 9 juni 2014 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7039884)

Hmm... Sommigen zijn wel heel rijk... Langs de andere kant zijn er wel veel werklozen. De kloof is enorm. Zelf heb ik al een panda op T.V. gezien. Ik moet daarvoor niet eens buiten komen. Wat maakt het uit of dat die beelden uit Bergen of uit China komen? Dat komt toch op hetzelfde neer? Punt is dat de zoo in Antwerpen toch veel bekender is? En hoeveel dingen zijn er niet waar ze zouden moeten in investeren en waarvoor geen geld is? Ik heb gehoord dat er in China veel kolencentrales staan. Als gevolg daarvan is de lucht sterk vervuild. Zouden ze niet beter daar in investeren dan in plaats van die panda's? In China worden mensen ziek, sterven er mensen als gevolg van de luchtvervuiling en dan al dat geld steken in de reis van die panda's... Waarom aanvaarden de mensen dat de lucht daar zo sterk vervuild is?

Miauw! 9 juni 2014 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7039924)
Kon je vroeger niet gewoon zeggen dat je uit het land van "Filip en Mathilde " kwam.

Dit Koninklijke Koppel heeft volgens onze nationale media toch ook al enkele nationaal gevolgde triomftochten in China gemaakt.

Of was dat allemaal wat overdreven voor de" goede zaak" :-)

Ik denk dat ze daar Pascale Naessens beter zullen kennen: dié is pas bezig aan een triomftocht door China! :lol:

manta 9 juni 2014 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 7038685)

Ja, en dat gedoe op die eliteschool is ook ineens verzwegen...

Miauw! 9 juni 2014 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7188334)

Ja, dat is blijkbaar mooi richting doofpot gegaan! Daar komt Milquet goed weg.

Stefanie 9 juni 2014 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7188334)

Eliteschool? Dat heb ik gemist. Heb het nieuws niet op de voet gevolgd de laatste tijd.

maddox 9 juni 2014 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 7188538)
Eliteschool? Dat heb ik gemist. Heb het nieuws niet op de voet gevolgd de laatste tijd.

Een gangbangetje van enkele scholieren, waaronder het zoontje van Milquet.

Stefanie 9 juni 2014 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7188553)
Een gangbangetje van enkele scholieren, waaronder het zoontje van Milquet.

Oh... Wist ik niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be