![]() |
Justitie zit zonder wc-papier
Wees gegroet, Heren Advocaten.
Gezegend ook uw magistraten. Verhelp de miserie in Uw ministerie en bekeer uw volk tot constipaten. ![]() Wilma !!! |
Misschien komt er meer los als je je mening terzake niet in de vorm van een gedicht presenteert maar de triestige realiteit van enige, tot re-actie prikkelende commentaar voorziet?
In het buitenland moet dit nieuws als hilarisch overkomen. Het nijpend gebrek aan toiletpapier bij de Belgische Justitie. Gelukkik kaat voor de rest alles koet met Justitie. |
Citaat:
Hier wordt al genoeg overbodig en -dadig in proza gezeverd. Dat laat ik verder aan anderen over. |
Citaat:
![]() |
De volgende minister van justitie zal in de weelderige nieuwe justitiepaleizen WCpapierwinkeltjes installeren om zodoend het budgetonevenwicht naar de europese norm te leiden...
|
Citaat:
|
Citaat:
Toiletpapier als onderwerp voor een limerick wekt zo te zien niet bijster veel interesse. Dan mag het nog ontbrekend toiletpapier zijn op de wc's waar advokaten en magistraten hun uitwerpselen achterlaten. |
Citaat:
turvend in 't logboek van de wacht en na het stellen van de dading versluisde men de hele vracht 't geheel liep vlot, zonder problemen tot ik er met mijn cargo kwam de douanier wou het nog nemen maar de logistiek viel vleugellam daar bleef ik zitten, ongestoord zonder papier, nog boordevol wie waarschuwt nu de chef aan boord van het einde van .... de WC-rol ? |
Ze moeten er maar aan wennen, het is een lichte procedurefout.
|
Of teveel advocaten die thuis de tijd niet nemen.
|
Citaat:
Ikzelf en mogelijks/wellicht vele forumgenoten zijn eraan verslaafd geraakt, en zouden er meer van willen zien verschijnen. Voor de inhoud van de zaak: dat is erg natuurlijk, geen wc-papier op justitie, want het is daar al een grote str-boel. . |
Dan vraagt men zich af waarom er soms dossiers "spoorloos" verdwijnen.
|
Koning keizer admiraal .... :oops:
http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=198286 |
Citaat:
|
Citaat:
Behalve bij de Belgische justitie. |
Ze hebben zich daar letterlijk en figuurlijk te kakken gezet een ware kakofonie zeg maar
![]() |
Buiten WC papier kunnen ze zich ook geen tolken meer permitteren. Ik las zo dat een NEDERLANDSTALIGE beklaagde in het TWEETALIGE Brussel door een EENTALIG FRANSTALIGE rechter werd beoordeeld, waarbij iemand uit het publiek maar moest tolken.
Sinds wanneer worden Nederlandstaligen in Brussel door een Franstalige rechter gevonnist? |
Citaat:
|
Citaat:
Vanaf nu ongeveer zal dat ook in heel Vlaams Brabant gebeuren. |
Citaat:
Waarom hebben ze Nederlandstalige rechters in Brussel als de Nederlandstaligen door franstaligen worden gevonnist? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be