![]() |
De kip was er het eerst
De eierschaal is geen hekserij
maar van zuivere kip-makelij. Het tart mijn begrip hoe die eerste kip snel-Belg werd langs de ambtenarij. ![]() HBVL |
Onzin. Wat die studie aantoont is dat de kip er was voor het huidige kippeëi. Dat lijkt nogal logisch.
Vogels stammen af van dinosauriërs en de dino's legden al eieren, dus het ei was er miljoenen jaren voor de kip. |
Citaat:
|
Kip is lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat was er eerst "het kalkei of de kip" Ook dat zal "het ei" wel zijn. Maar op de vraag : wat was er eerst "het kippenei of de kip" is het waarschijnlijk de kip. En nu de volgende vraag : Wat was er eerst : de nugget of de kip ? |
Citaat:
|
'k Zal ik hier de oplossing eens geven en de eeuwige vraag oplossen :
ze waren er gewoon tegelijkertijd! En ik kan het weten, ik ben gisteren in mijn teletijdmachine gestapt ('k heb die vorige week gekocht op een veiling) en 'k ben anderhalf miljoen jaar terug gegaan en links zag ik de eerste kip en rechts het eerste ei. Mijn vraag is echter : wanneer heeft de eerste haan het eerste ei bevrucht? |
's Morgens eten we een eitje en 's avonds kip met gebakken patatjes. Dus eerst ei, dan pas kip...
Voila, 't probleem is van de baan en ik moet daar dan geen onderzoek naar doen... |
Citaat:
|
Ik haalde het al eerder aan dacht ik ...
Citaat:
Dus, schiet er niets meer over van: wie was er eerst, het kieken of het EI! De HAAN was de dader!!! ![]() |
Moet de vraag hier op de afdeling K&K niet zijn 'Wie was er eerst :Knipp of het ei ?'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be