Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Moet Verhofstadt opnieuw naar de Oekraine, gaan vechten tegen de Rus?? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=199131)

graaf de bethune 2 maart 2014 05:56

Moet Verhofstadt opnieuw naar de Oekraine, gaan vechten tegen de Rus??

Iets meer dan een week geleden was Verhofstadt in Oekraine, hij stond er de held af te hangen op het podium tijdens de verdrijving van de President. Vraag is , moet hij terug gaan?? Er is oorlog op komst met Rusland, volgens mij is er maar 1 man van wie de Russen schrik hebben, ja ja, onzen Verhofstadt. Wie is er voor om hem onmiddellijk ter plaatse te sturen, wetende dat we er hier dan een tijdje van af zijn.

fred vanhove 2 maart 2014 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 7040111)
Iets meer dan een week geleden was Verhofstadt in Oekraine, hij stond er de held af te hangen op het podium tijdens de verdrijving van de President. Vraag is , moet hij terug gaan?? Er is oorlog op komst met Rusland, volgens mij is er maar 1 man van wie de Russen schrik hebben, ja ja, onzen Verhofstadt. Wie is er voor om hem onmiddellijk ter plaatse te sturen, wetende dat we er hier dan een tijdje van af zijn.

Van mij moet hij zeker niet weg want in tegenstelling tot die enge populisten beseft hij tenminste dat samenwerken beter loont dan elkaar tegenwerken...Het is iemand met een open kijk op de wereld....

rookie 2 maart 2014 07:57

Citaat:

hem kennende zal hij vanonder zijn comfortabele stoel in het Europees parlement de tegenstand "leiden" :roll: Om binnen enkele maanden zoete broodjes te gaan bakken bij de Russen

kelt 2 maart 2014 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7040123)
Van mij moet hij zeker niet weg want in tegenstelling tot die enge populisten beseft hij tenminste dat samenwerken beter loont dan elkaar tegenwerken...Het is iemand met een open kijk op de wereld....

inderdaad...."samen" werken.
Gezien dit draadje in "Binnenland" staat kan ik niet nalaten te vermelden dat de huidige regering Di Rupo ,sinds de eerste dag van haar korte bestaan, met vrijwel niks anders bezig is geweest de rotzooi die onder de Paarse Verhofstand-regeringen opgebouwd werd (maar toen gecamoufleerd werd door de betere economische omstandigheden...) op te kuisen.....in vrijwel elk departement....

Eigenlijk is het voornaamste onderscheid tussen deze regering en de oppositie te vinden in de hevigheid en de zwaartepunten waarmee men de VHFSTD-jaren wil en kan opkuisen.

Schitterend hoe hij zijn eigen jongere partijgenoten toen een rotte peer gestoofd heeft.....

verder vind ik dat VHFSTD per onmiddelijk naar de Krim moet vertrekken,hebben die zwijgende soldaten tenminste eens een evenementje aan de hand....8-)

stuyckp 2 maart 2014 09:52

Citaat:

Weten de mensen die populisme als woord gebruiken nog wel wat populisme is ? Wat ging Verhofstadt ook al weer in de Oekraïne doen ? Hen bedanken uit naam van de Europese unie omdat zij ons leren wat democratie is ?

abramis brama 2 maart 2014 10:39

Met één uithaal van zijn formidabale slagtanden rijt hij het torso van Poetin moeiteloos open. Sturen die handel. Met een beetje geluk belandt hij nadien als vergelding in een Siberisch strafkamp. Twee vliegen in één klap, en opgeruimd staat netjes.

Witte Kaproen 2 maart 2014 11:48

Citaat:

Verhofstadt en Maggie samen tegen "The beast of the East"
daar gaat volk naar komen kijken:-)

DewareJakob 2 maart 2014 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 7040190)
Weten de mensen die populisme als woord gebruiken nog wel wat populisme is ?

Neen, het is een scheldwoord geworden in de mond van mensen die over de hoofden heen politiek willen bedrijven en/of geen argumenten meer kunnen vinden.

Mahalingam 2 maart 2014 20:59

«Guydoshenko» Verhofstadt: redder van Oekraïne
http://www.youtube.com/watch?v=Xb-6ENoulyI

Henri1 2 maart 2014 21:01

Citaat:

Hij kan voor zijn vertrek best ten rade gaan bij de vlaamsnationalisten. Die hebben ervaring met het Oostfront, althans de weg ernaartoe.

Brakelaar 2 maart 2014 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7041135)
Hij kan voor zijn vertrek best ten rade gaan bij de vlaamsnationalisten. Die hebben ervaring met het Oostfront, althans de weg ernaartoe.

met een gps zal hij het wel vinden, en dan nog, met zijn grote bril moet hij het toch zo vinden het oostfront!

Bob 2 maart 2014 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7040377)
Neen, het is een scheldwoord geworden in de mond van mensen die over de hoofden heen politiek willen bedrijven en/of geen argumenten meer kunnen vinden.

Moest het dat maar zijn, dan was er geen probleem.

Bob 2 maart 2014 21:11

Citaat:

Alhoewel dat het wel eens zou kunnen dat er de laatste 75 jaar een weg gewijzigd is.

Witte Kaproen 2 maart 2014 21:23

Citaat:

Was het niet eerder Léon Degrelle,

die met zijn Waals SS- legioen in Cherkassy,

midden in Oekraïne gevochten heeft tijdens WOII?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Waals_Legioen

http://en.wikipedia.org/wiki/28th_SS...sion_Wallonien

lamenielachen 2 maart 2014 21:47

Citaat:

Zou Poutin hem willen tonen dat niet de EU maar hijzelf de baas is na die ongepaste publiciteitsstunt van dat verwaand bedriegerken?

lamenielachen 2 maart 2014 21:54

Citaat:

Een egotripper die niet beschaamd is zichzelf in het middelpunt te plaatsen als wereldverbeteraar ondertussen vult hij zijn zakken als nooit te voor.
Wat hij deed is gewoon dom en ondoordacht en zoals gedacht, in Poutin zijn verkeerde keelgat geschoten.
Ik hoop dat ze hem bij de EU eens goed op zijn plaats zetten en zeggen wat zijn plaats is. Zwijgen voor een die dikke pré, niet lullen.

Boduo 3 maart 2014 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 7041215)
Een egotripper die niet beschaamd is zichzelf in het middelpunt te plaatsen als wereldverbeteraar ondertussen vult hij zijn zakken als nooit te voor.
Wat hij deed is gewoon dom en ondoordacht en zoals gedacht, in Poutin zijn verkeerde keelgat geschoten.
Ik hoop dat ze hem bij de EU eens goed op zijn plaats zetten en zeggen wat zijn plaats is. Zwijgen voor een die dikke pré, niet lullen.

2 !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be