Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Drugverdachte richt ravage aan bij vlucht voor politie in Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=199134)

Universalia 2 maart 2014 12:22

Drugverdachte richt ravage aan bij vlucht voor politie in Antwerpen

Bron

Detail tekst:

Citaat:

De lokale politie van Antwerpen heeft gisterennamiddag een 33-jarige man, die zich had onttrokken aan een controle, gedurende kilometers achtervolgd. Tijdens de vlucht werden verschillende wagens, waaronder een politiewagen, geramd. Er vielen geen gewonden, tenzij de verdachte zelf. Dat meldt de lokale politie vandaag.
Stukje uit de tekst dat wel 'leuk' overkomt 8O

Citaat:

De verdachte, afkomstig uit Oekraïne, werd gearresteerd. Hij is geen onbekende bij politie en parket.
:roll::roll::roll:

Xenophon 2 maart 2014 12:55

En waarom allemaal, ze hebben de man met niets betrapt.

Dutch_Strawberry 2 maart 2014 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7040430)
En waarom allemaal, ze hebben de man met niets betrapt.

Citaat:

De verdachte, afkomstig uit Oekraïne, werd gearresteerd. Hij is geen onbekende bij politie en parket. In zijn wagen werden - naast een grote som geld - zaken aangetroffen die volgens de politie wijzen op bezit of handel van drugs.
Artikel misschien eens herlezen voordat je je verrijkende vriendjes begint te knuffelen, Xeno.

Xenophon 2 maart 2014 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7040620)
Artikel misschien eens herlezen voordat je je verrijkende vriendjes begint te knuffelen, Xeno.

Troost u, ik heb geen vriendjes.

Verder, ik had het wel gelezen, daarom mijn opmerking. Kijk:

Citaat:

In zijn wagen werden - naast een grote som geld - zaken aangetroffen die volgens de politie wijzen op bezit of handel van drugs.
Wat is een grote som geld, en wat is daar verkeerd mee?

En dan verder, wat is het nu eigenlijk, bezit of handel?
Want laat ons wel wezen, er zijn geen drugs gevonden, anders hadden ze dat wel benadrukt.
Nu krijgen we enkel wat vage verwijzingen a la, misschien is het dit, misschien is het dat...

Ik herhaal, ze hebben helemaal niets.

Schelfie 2 maart 2014 16:24

Citaat:

Hij is geen onbekende bij politie en parket.
Dit is echt een mantra aan het worden...

kiko 2 maart 2014 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7040630)
Ik herhaal, ze hebben helemaal niets.

Dat verklaart waarom hij als een gek gevlucht is.

Zonder enige twijfel is het één groot misverstand...

Xenophon 2 maart 2014 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7040803)
Dat verklaart waarom hij als een gek gevlucht is.

Zonder enige twijfel is het één groot misverstand...

Misschien is hij inderdaad gek, ik weet het niet, ik ken de goede man niet.

Nu, toch maar even herhalen, ze hebben niets gevonden. Uw schamper doen brengt daar geen verandering in.

BonBon 3 maart 2014 07:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7040830)
Misschien is hij inderdaad gek, ik weet het niet, ik ken de goede man niet.

Nu, toch maar even herhalen, ze hebben niets gevonden. Uw schamper doen brengt daar geen verandering in.

Als het een Roma of zwaar druggebruiker is kun je best wel eens gelijk hebben dat hij gestoord is. Hij zal zwaarder gestraft worden voor de schade tijdens z'n vlucht dan voor de zaken die hij bij had, slim is hij alvast niet.

Maar dat veranderd niets aan het feit dat hij gevlucht is, de politie achtervolgd niet altijd om nutteloze schade te vermijden maar als ze denken dat het nodig is dan wel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be