![]() |
De maffia won het ...
Veerle Baetens: "Teleurgesteld, maar het is nu zo"
Bron Kunnen we het zo stellen dat de Maffia het gewonnen heeft op de Oscar verkiezing. Eigenaardig dat men onze film aankondigde er mensen in de zaal spontaan in de handen klapten en totaal niet voor de andere films in die reeks. Misschien waren het wel de vele tattoos die de film de das hebben omgedaan want dat viel ook op dat al de acteurs/actrices die deze Oscar uitreiking allemaal goed verborgen hielden. Zelfs zangeres Pink hield ze verborgen :lol: Spijtig dat we niet gewonnen hebben ... 8O p.s. Ik was bij de 'uitdeling' van dat beeldje met sommige andere ook niet echt akkoord, zij die het 'gekregen/gekocht' hebben. |
Hopelijk gaat de zever rond die film nu eindelijk ophouden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oekraïne was niet belangrijk meer :roll: |
Citaat:
Van mij mogen die elkaar daar de kop inslagen zolang het maar niet naar hier overwaait of men het 'geld' van Europa komt stelen want daar draait het in de meeste gevallen wel om. Dan zie ik toch liever, het laatste nieuws in de filmwereld hoor ... Ok, ik kijk nog maar raar of zelden (TV in het algemeen) naar een nieuwsuitzending daar het nooit meer over België gaat. Getekend: De Troll |
![]() |
help
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be