Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Baetens valt tóch nog in de prijzen op de Oscarceremonie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=199156)

abramis brama 3 maart 2014 15:16

Baetens valt tóch nog in de prijzen op de Oscarceremonie

Citaat:

Baetens in lijstje van slechtst geklede actrices: "Een patattenzak"

De jurk van Veerle Baetens is bij de fameuze mode-experts niet in goede aarde gevallen. Twee belangrijke Amerikaanse sites maken brandhout van het Haider Ackerman-ontwerp en plaatsen haar zonder verpinken in het lijstje van slechtst geklede actrices.

"We haten een onflatterende en vormloze jurk die knappe dames er doet uitzien als een zak patatten. En daarmee hebben we genoeg gezegd", luidt het harde verdict van de 'Huffington Post'.

Ik ben al benieuwd of de vaderlandse pers dit óók zo kamerbreed over elk scherm, elke pagina en elke frequentie zal uitsmeren. :mrgreen:

Another Jack 3 maart 2014 15:20

Laten we kleedjes keuren...

Another Jack 3 maart 2014 15:21

"En die schoenen seg!"
"Hedde dat al gezien!!"

abramis brama 3 maart 2014 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7042070)
"En die schoenen seg!"
"Hedde dat al gezien!!"

Oooooohhhhh !!!! 8O

'k Had er nog niet op gelet. 8O

Mo sèèèg ! :oops:

Best dat er hier toch iemand op de details let. ;-)

Another Jack 3 maart 2014 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama (Bericht 7042077)
Oooooohhhhh !!!! 8O

'k Had er nog niet op gelet. 8O

Mo sèèèg ! :oops:

Best dat er hier toch iemand op de details let. ;-)

"En da hoar sèèg!"

abramis brama 3 maart 2014 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7042080)
"En da hoar sèèg!"

Die hé verzekers dezelfste kwaffeur as Fabiola. :-P

Vette Pois(s)on 3 maart 2014 15:30

Ocharme

CLAESSENS Joris 3 maart 2014 15:32

Zet die ploat aaf!

Xenophon 3 maart 2014 16:22

Een lelijk kleed voor een middelmatige actrice met een lelijk gezicht, een Belgisch combo.

En dan die grenzeloze zelfoverschatting en aanmatiging...

Klojo eerste klas 3 maart 2014 16:23

Dan zag ik haar nog liever met die blokskes.....allé, 'k wil eigenlijk zeggen 'Dan zag ik liever die blokskes' :twisted:

robert t 3 maart 2014 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7042165)
Dan zag ik haar nog liever met die blokskes.....allé, 'k wil eigenlijk zeggen 'Dan zag ik liever die blokskes' :twisted:

Van Baetens haar ijzerwinkel gesproken. Weet je van wie die komt?
Ik wel. Hij zit hier op het forum onbenullige berichtjes te produceren en beweert dat hij een drukbezette leraar in de tandheelkunde is.

Hij werkt buiten zijn uren veel in het zwart. In een donkere kamer naar eigen zeggen. Hij heeft om begrijpelijke fiscale redenen gevraagd zijn identiteit niet te onthullen. Uiteraard respecteer ik zijn wens.

Clicquot 3 maart 2014 16:58

de beste stuurlui staan zoals steeds weer aan wal en moeten vanachter hun pc scherm liggen kwijlen naar al wat er op die rode loper passeert ;-)

Another Jack 3 maart 2014 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 7042215)
Ik wel. Hij zit hier op het forum onbenullige berichtjes te produceren en beweert dat hij een drukbezette leraar in de tandheelkunde is.

Hij werkt buiten zijn uren veel in het zwart. In een donkere kamer naar eigen zeggen. Hij heeft om begrijpelijke fiscale redenen gevraagd zijn identiteit niet te onthullen. Uiteraard respecteer ik zijn wens.

Je mag mijn identiteit onthullen: doe maar.

Brakelaar 3 maart 2014 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 7042215)

zo iemand zijn wens mag je niet respecteren, hij is het niet waard!!
Schoon ding dat die trut naast die Oscar grijp, netjes!

giserke 3 maart 2014 17:47

Ze hebben haar pet vergeten.

speurneus 3 maart 2014 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama (Bericht 7042063)
Ik ben al benieuwd of de vaderlandse pers dit óók zo kamerbreed over elk scherm, elke pagina en elke frequentie zal uitsmeren. :mrgreen:

Ik snap jou kritiek niet, ze doet de Vlomse boerkes en boerinnetjes toch alle eer aan.

De Brabander 3 maart 2014 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7042164)
Een lelijk kleed voor een middelmatige actrice met een lelijk gezicht, een Belgisch combo.

En dan die grenzeloze zelfoverschatting en aanmatiging...

Volgens uw belachelijke definitie is dit nu een "Vlaamse". Nog fier op uw eigen nepvolk? :lol:

reservespeler 3 maart 2014 17:50

Ben een tevreden man.

Xenophon 3 maart 2014 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 7042290)
Volgens uw belachelijke definitie is dit nu een "Vlaamse". Nog fier op uw eigen nepvolk? :lol:

?

Vigilant 3 maart 2014 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama (Bericht 7042063)

Het kleed was inderdaad niet flatterend. Ze is dan nog zo plat als een vijg. Slechte keuze.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be