![]() |
3000 Syriers kregen verblijfsvergunning in België ...
Bron
Detail tekst Citaat:
Zo zie je maar dat De Block ook fake was ... (een afleidingsmaneuver) En weer spelen ze op het gemoed van de mensen in met de foto ... zoals ik mij al eerder wist af te vragen: Wonen daar alleen maar kinderen in die landen? Die schaapjes weten nog niet eens over wat het gaat denk ik :roll: 3000 hier, nog 8000 daar en al wat hier al zit :oops: ![]() Stel ik mij de vraag, welke partij heeft het lef om ze allemaal buiten te zetten (heeft de kracht?), de grenzen te sluiten, controles �* la Australië en uit de EU te gaan, DNA staaltjes nemen was ik haast vergeten, anders blijf ik op 25 mei in mijn bed liggen. :lol: |
3.000 nu wordt 20.000 binnen zoveel jaar door gezinsherenigingen, je kunt mensen opnemen voor humanitaire redenen maar ergens moet het stoppen.
|
Bouw daarom massaal sociale woningen. Free energy for all. Kan de democratie haar beloftes waarmaken? Moeten we naar een republiek? Naar een communisme? Surely onze nieuwe gasten hebben tijd in te halen om mee in het systeem te rollen. Maar die tijd is er niet. Wat nu???? We zien het allemaal aankomen. Onze consumptie haar lange termijn effect begint zich naar maar net te uiten. Denkte dat het morgen beter is??? Act now and make it cleaner. Enter the 7th and tell me what they tell you.
|
Niet panikeren, gasten. Wat gaat dat zijn als je zoals Turkije een half miljoen Syrische vluchtelingen moet opvangen.
|
Citaat:
Tenzij het Christenen zijn natuurlijk, die kunnen nog mee in onze maatschappij. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Moet je dit lezen, daar lukt het wel in een paar jaar.
"The refugees are also learning Turkish. So far, over 30,000 Syrians have completed their courses successfully and received their certificates." http://www.worldbulletin.net/general...gees-in-turkey |
"Het Europese hervestigingsprogramma" is dat een beetje als de volksverhuizingen in de Sovjet-Unie in den tijd?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sta op en ga bepaalde partijen helpen de dieperik induiken! |
Citaat:
|
Citaat:
Er is altijd wat stront te roeren bij moslims, het stopt niet. |
alvast bedankt assad ...
|
Mooi zo. Hier is toch geld genoeg.
|
Citaat:
In onze contreien is er meer stront dan elders. Een overvloed aan voedsel genereert meer stront. Angst doet ook sneller schijten. Dus weer meer stront. Kortom, het Westen is de koploper in de strontproductie. Mestkevers gedijen uitstekend in een strontige omgeving. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be