Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   Seks lessen in het Arabisch (https://forum.politics.be/showthread.php?t=199211)

BonBon 5 maart 2014 10:07

Seks lessen in het Arabisch

Ik weet niet juist waar dit te plaatsen maar hier lijkt me het beste, ook wij hebben een seksuele revolutie gekend. :-)

"Nederlandse wereldomroep verzorgt seksles in het Arabisch"
http://www.demorgen.be/dm/nl/5403/In...Arabisch.dhtml

Een bewonderenswaardig initiatief maar het lijkt me dat ze nog wat naïef zijn, het project wordt voorgesteld in Egypte, dan is deze quote best interessant.

"wij hebben gekozen voor een positieve benadering. Bijvoorbeeld 'zelfbevrediging' in plaats van 'geheime gewoonte'. Ook worden vergeten woorden opnieuw geïntroduceerd, zoals clitoris. Dat woord bestaat wel in het Arabisch, maar het wordt nooit gebruikt.""

Ze gaan in Egypte nogal wat werk hebben om het uit te leggen want bijna alle vrouwen daar zijn hun clitoris kwijt, dat is zo'n moslim land waar meisjes besneden worden. Er is gelukkig wel een openbare discussie op gang hierover maar blijkbaar is de Wereldomroep niet echt op de hoogte.

Piero 5 maart 2014 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 7044180)
Ik weet niet juist waar dit te plaatsen maar hier lijkt me het beste, ook wij hebben een seksuele revolutie gekend. :-)

"Nederlandse wereldomroep verzorgt seksles in het Arabisch"
http://www.demorgen.be/dm/nl/5403/In...Arabisch.dhtml

Een bewonderenswaardig initiatief maar het lijkt me dat ze nog wat naïef zijn, het project wordt voorgesteld in Egypte, dan is deze quote best interessant.

"wij hebben gekozen voor een positieve benadering. Bijvoorbeeld 'zelfbevrediging' in plaats van 'geheime gewoonte'. Ook worden vergeten woorden opnieuw geïntroduceerd, zoals clitoris. Dat woord bestaat wel in het Arabisch, maar het wordt nooit gebruikt.""

Ze gaan in Egypte nogal wat werk hebben om het uit te leggen want bijna alle vrouwen daar zijn hun clitoris kwijt, dat is zo'n moslim land waar meisjes besneden worden. Er is gelukkig wel een openbare discussie op gang hierover maar blijkbaar is de Wereldomroep niet echt op de hoogte.

Of dat laatste juist is weet ik niet, maar het is een schoon voorbeeld van een taboe. Iedereen weet dat de clitoris wordt verwijderd en niemand weet hoe het dingetje heet. Over een taboe wordt niet gesproken.

Dutch_Strawberry 5 maart 2014 12:29

Het werd hoog tijd. Elke jongere heeft het recht zijn seksualiteit zonder schaamte te moeten beleven, zolang dit natuurlijk binnen de gestelde morele waarden van de maatschappij blijft. Ik hoop dat ze ook een heel hoofdstuk over anticonceptie hebben toegevoegd, het wordt immers tijd dat dat gekweek gestopt wordt. Ik betwijfel het trouwens of anticonceptie wel in die landen te verkrijgen is, eigenlijk.

gertc 5 maart 2014 12:31

Hun clitoris kwijt door besnijdenis - dat lijkt me straf

BonBon 5 maart 2014 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 7044354)
Hun clitoris kwijt door besnijdenis - dat lijkt me straf

ok ok, enkel het zichtbare deel en de kleine schaamlippen. Hebben ze toch nog wat menselijkheid over, NOT.

BonBon 5 maart 2014 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 7044244)
Of dat laatste juist is weet ik niet, maar het is een schoon voorbeeld van een taboe. Iedereen weet dat de clitoris wordt verwijderd en niemand weet hoe het dingetje heet. Over een taboe wordt niet gesproken.

o ja, ook Egypte knipt de vagina's van kindjes bij, ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht maar het is wel zo.

FuckAllah 18 maart 2014 13:31

-

circe 18 maart 2014 13:57

Clitoris : een stukje vlees dat Allah heeft geschapen zodat wij het kunnen afknippen.
Voorhuid: ook een stukje vlees dat Allah heeft geschapen zodat wij het kunnen afknippen.
Schaamlippen: nog een stuk vlees dat Allah heeft geschapen zodat wij het kunnen afknippen.

Het wordt tijd dat Allah eens een paar lessen anatomie gaat krijgen.

circe 18 maart 2014 13:57

Clitoris : een stukje vlees dat Allah heeft geschapen zodat wij het kunnen afknippen.
Voorhuid: ook een stukje vlees dat Allah heeft geschapen zodat wij het kunnen afknippen.
Schaamlippen: nog een stuk vlees dat Allah heeft geschapen zodat wij het kunnen afknippen.

hurricane 18 maart 2014 14:08

Seksuele opvoeding voor arabieren ?
Aan de supersnelle voortplanting te zien, is daar geen vraag om, denk ik zo....

circe 18 maart 2014 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 7061587)
Seksuele opvoeding voor arabieren ?
Aan de supersnelle voortplanting te zien, is daar geen vraag om, denk ik zo....

een vrouw of vier om beurten volstoppen noem jij Sex?

praha 16 mei 2014 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7044349)
Het werd hoog tijd. Elke jongere heeft het recht zijn seksualiteit zonder schaamte te moeten beleven, zolang dit natuurlijk binnen de gestelde morele waarden van de maatschappij blijft. Ik hoop dat ze ook een heel hoofdstuk over anticonceptie hebben toegevoegd, het wordt immers tijd dat dat gekweek gestopt wordt. Ik betwijfel het trouwens of anticonceptie wel in die landen te verkrijgen is, eigenlijk.

...in feite zeg je dus zoveel als twee keer niks.
Als de gestelde morele waarden van de maatschappij dus zus of zo opleggen ben je nogal weinig met dat 'recht'.

praha 17 mei 2014 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 7045083)
o ja, ook Egypte knipt de vagina's van kindjes bij, ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht maar het is wel zo.

Ja klopt ... dat is redelijk ingeburgerd ( al eeuwen ) ondanks dat het bij wet verboden is.
meer dan 95%, dacht ik

Esperanza 17 mei 2014 04:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7144365)
...in feite zeg je dus zoveel als twee keer niks.
Als de gestelde morele waarden van de maatschappij dus zus of zo opleggen ben je nogal weinig met dat 'recht'.

:lol:

Esperanza 17 mei 2014 05:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7044349)
Het werd hoog tijd. Elke jongere heeft het recht zijn seksualiteit zonder schaamte te moeten beleven, zolang dit natuurlijk binnen de gestelde morele waarden van de maatschappij blijft.

De Egyptische imams zijn het hier uiteraard volkomen mee eens..

Heb je er zo nog meer?

Miauw! 17 mei 2014 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 7144421)
De Egyptische imams zijn het hier uiteraard volkomen mee eens..

Heb je er zo nog meer?

:lol::lol::lol:

DewareJakob 17 mei 2014 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7061569)

aanvullen: hersenen een hoop overbodigheid dat wordt weggenomen en vervangen door de koran.

Piero 25 mei 2014 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7144618)
aanvullen: hersenen een hoop overbodigheid dat wordt weggenomen en vervangen door de koran.

Of beter, de opslagcapaciteit van de hersenen wordt zo vroeg en volledig als mogelijk is gevuld met de Koran. Daarna gaat alles wat de moslim hoort het ene oor in en het andere uit.

dewanand 25 mei 2014 22:29

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 7160380)
Of beter, de opslagcapaciteit van de hersenen wordt zo vroeg en volledig als mogelijk is gevuld met de Koran. Daarna gaat alles wat de moslim hoort het ene oor in en het andere uit.

nou Piero,

al vanaf de zevende eeuw was het zo dat Profeet Mohammed (VZMH) had ontdekt dat alle arabische moslims uit die tijd al een hoofd hadden, dankzij eeuwenlange genetische degeneratie, die zo klein was dat het al met een Koran barstensvol raakte. En daarom heeft Mohammed dus toen al bevolen om alle andere boeken maar te verbranden als het te koud werd in de avonduren of om met de rook muskieten te verjagen.

Hierom is een westerse kenniseconomie totaal ongeschikt voor rasechte Moslims uit de woestijnen. Bouw mooie ommuurde Sharia wijken voor ze met grote moskeeen en een grote bibliotheek waar in alle rekken maar een boek staat: de Koran. Die moslims kunnen dan maar gewoon geiten en schapen kweken in die Sharia wijk en zo lekker seksen ermee en geld verdienen. Zo deden zij dat immers duizenden jaren lang en ze waren toen zo gelukkig en gelovig.

dewanand
hindoe fundamentalist

AVV.VVK 28 juni 2014 19:55

Hadden jullie soms iets anders van onze geliefde moslimbroeders verwacht?

En dan zeggen dat we racistisch zijn als we geen Islam in Vlaanderen willen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be