![]() |
Fientje Moerman pakt haar valies.
De valiezenproducenten doen gouden zaken.
Fientje is het volgende slachtoffer van de afrekeningen binnen de krimpende Belgenpartijtjes. Geen plaats meer voor Fientje Moerman |
Fientje is nog een groentje, binnen 30 jaar kan ze haar rentree maken.
|
De titel is verkeerd.
Het is niet zijzelf die haar valies pakt. Haar bestuur pakt haar valies voor haar. Dat is nu eenmaal zo in een krimpende markt. Wacht tot de politici van de oude machtspartijen die nu op strijdplaatsen gezet worden, hun valiezen gepakt zullen worden door de kiezer !! Geween en tandengeknars .... . |
Moerman heeft haar tijd en kansen gehad.
Mager resultaat Er is ander en beter. |
Een persoon die alles te danken heeft aan haar partij, laat die partij nu doodleuk in de steek.... in plaats van een plaats op de lijst te aanvaarden om toch nog zoveel mogelijk stemmen aan te brengen voor die partij, maar neen....
de ware aard van de traditio's komt natuurlijk naarboven |
Citaat:
|
Citaat:
Moerman gelijk mee de vuilbak in, het was voorspelbaar, Verhofstad duld geen tegenspraak. |
Bericht aan Fientje: Als je ergens naartoe moet gebracht worden met de wagen, eender waar in Europa, ik sta er klaar voor. Ik heb dat ook beloofd aan al die andere traditio-linkiewinkie politici die valiezen aan het pakken zijn om het zinkende schip te verlaten en eventueel over te laten aan beter personeel die misschien de boot nog juist drijvende kunnen houden. Gaan Fientje Gaan.
|
Fientje heeft, zoals veel politici, een groot ego. Maar, ze is wél een zeer intelligente vrouw. En ik zou, mocht ik VLDer geweest zijn, véél liever aan Fientje Moerman een verkiesbare plaats hebben gegeven dan een onbenul zoals Zjaan Zjaak De Gucht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Prima. |
Wat was daar nu weer met Fientje en steekpenningen of ander gesjoemel op haar kabinet? iets met "een vriend" die "een gage" kreeg voor "een dienst" ???? iemand nog?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook zonder die wet vond ik Zjaan Zjaak een oen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarvan akte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef een, naar jouw normen, intelligente uitspraak of zelfs beleidsdaad van Fientje Moerman, die anderen misschien als stupied ervaren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be