![]() |
België op rand van burgeroorlog
Op dit moment zijn vele duizenden mensen in de laatst overgebleven grote bedrijven nog maar met 1 ding bezig nl hun brugpensioen veiligstellen.
Zij en hun vakbondsmilitanten!! geloven niet meer in de verderzetting van hun bedrijven want er wordt in België niets gedaan aan de loonkost en andere pestbelastingen voor bedrijven. We komen op het kritisch punt dat de overheid zoveel inkomsten gaat mislopen dat ze niet meer in staat is om werklozen, gepensioneerden, zieken, ... te betalen. Dat het werklozenleger geen enkele kans krijgt om ooit nog een bestaan op te bouwen. Dan komt er een burgeroorlog! |
Citaat:
|
Ik stel voor dat Putin de russische minderheid in Antwerpen en Oostende te hulp schiet en ons land bezet. Evidentie zelve.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontvangers: werklozen, gepensioneerden, minder validen, ambtenaren, politici, langdurig zieken,.... Ik zie niet zo direct twee kampen ontstaan. Moet ik 50% van mijn kennissen en familie omver knallen? Enkele domme heethoofden die wat onrust gaan stoken, dat lijkt me aannemelijk. Een burgeroorlog? Zo tussen Belgen? |
Citaat:
Onze politici en alleen onze politici wijzen 'die anderen' als schuldigen aan. Tiens....zouden ze daarvoor een reden hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het Rijnlandmodel is aan het zinken en zal snel onder water verdwijnen. Een paar miljoen mensen zijn afhankelijk vd Staat.
Moet ik een tekening maken? Er gaat een opstand komen tegen het establishment en dat bestaat in België uit 2 verschillende taalgemeenschappen waarvan eentje niet wenst te verarmen. Duidelijk?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juristen helpen de wereld achteruit (behalve zichzelf) |
Citaat:
Ze lossen u dat op, de senior partner tegen een paar honderd euro per uur. |
Citaat:
Je studeert rechten waar je toch ergens de rechtvaardigheid in zijn meest algemene vorm wil dienen. En dan kies je voor een politieke loopbaan.... Gezien je achtergrond heb je geen flauw benul van wat armoede betekent, gezien je keuze van studierichting heb je nooit logisch hoeven na te denken en dan heb je nog zo'n zelfbeeld dat je denkt dat de wereld op u zit te wachten. |
Mja veel opties zijn er niet. Ofwel met zijn allen wat harder werken en wat minder uitgeven (maar dan ben je een vuile rechtse), ofwel de werkenden nog wat meer afpakken (politiek correct, maar zo werkt er na een tijdje niemand meer omdat de werkenden gaan lopen of het gewoon opgeven).
De derde optie is alles zijn beloop laten gaan en "we zien wel". Dan eindigen we in Amerikaanse toestanden, met vele echte armen zonder gezondheidszorg die op een habbekrats moeten proberen overleven, en mensen die het nog wel goed hebben, maar zich op alle gebied duidelijk gaan afscheiden van de rest van het gepeupel. Dit lijkt mij het meest waarschijnlijke (optie "communisme" lijkt me ook nog mogelijk). De optie "gezond verstand" zal met alle mogelijke middelen tegengewerkt worden omdat er daarbij te veel mensen die wat te zeggen hebben iets bij inschieten. |
Citaat:
|
Citaat:
Kostprijs 4300 euro. Zo makkelijk heb ik ze nooit verdiend.;-) Als je voor 1 dag werken meer dan een maandloon van een werkman moet gaan beginnen aanrekenen dan wordt je , ofwel stinkend rijk , ofwel heb je geen werk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be