![]() |
lactose intolerant
Yep. Heb het zonet vernomen, niet dat ik er echt van verschoten ben >> sukkelde al langer met opgeblazen gevoel, en vaak diarree .. Maar nu is het dus officieel: Het geelke moet zoveel mogelijk vermijden van melk te drinken ... En nu ben ik echt wel gesjochten want hoe moet het nu met mijn favoriete drank nl. koffie met melk???? Iets dat ik heel graag drink (naast appelsap en water drink ik eigenlijk niets anders) Ik zie dit echt niet zitten :shock: :shock: :shock
Ik heb toch altijd malchance. Maar nu is het echt wel B-A-L-E-N !!! |
Citaat:
En vergeet ook maar niet dat je met lactose intolerantie ook alle afgeleide producten van melk moet mijden. |
Niks van aantrekken.
Als je het tot nu toe overleefd hebt ga je er nu ook niet plots van doodgaan. Die dokters proberen u maar wat wijs te maken. Waarschijnlijk heeft-ie aandelen in een soja-plantage ofzo. |
u bent een neger of een chinees?
|
Citaat:
sojamelk eiiiii dat lust ik echt niet .. smaakt naar karton .. en soja zou kankerverwekkend zijn .. |
Citaat:
mja .. |
Citaat:
(al veel gele negers gezien?) lol |
Citaat:
Alsof er ook maar 1 iemand op deze wereld is die dat spul echt lekker vindt... Trouwens: weet je dat er het amazone-woud met de hectares platgelegd wordt om er soja te verbouwen? Enkel en alleen omdat er steeds meer mensen zijn die zichzelf, om god weet welke reden, wijsmaken dat sojaprodukten goed zijn. Citaat:
|
aziaat dus. Tja, in feite zijn het in hoofdzaak blanken die goed tegen lactose kunnen.
|
Citaat:
Kankerverwekkend karton is het. En slecht voor het milieu ook nog. Boycot soja!!! |
Citaat:
Maar ik ben als kind dan ook ooit in een vat lactose gevallen en sindsdien doet het me niks meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je liever gewone melk gebruikt die ook schadelijk is voor jou, doe maar hoor. |
.
|
koemelk komt van achter de hoek. Soja van over de oceaan en van ofwel uit usa en genetisch gemodificeerd ofwel vanop grond waar vroeger regenwoud stond...
|
Van veel soja ga je op den duur uw eigen posts quoten.
Onschadelijk? Mijn voeten ja. |
BigF ik heb hetzelfde zitten denken toen ik het vernam, want .. ik drink dat zo graag .. !! 's Morgens, het eerste wat ik doe is .. koffie zetten, en een lekker kopje koffie met melk drinken, en daarna een 2de en een 3de en .. en .. !!! lol ... mmmmmm! Ik zie mij echt niet voor de rest van mijn leven bijna geen melk meer drinken ... Hadden ze mij vandaag gezegd: "u hebt diabetes" .. Had het me veel minder gedaan, echt! ..
|
Citaat:
Soja is een aanslag op het milieu. |
doppers zagen over alles
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be