![]() |
SPa wil cannabis legaliseren
De sos, steeds in bedwelmde sferen,
wil wiet en snuif legaliseren. De tsjeef heft zijn neus maar vraagt toch curieus hoe zwaar hij dit dan kan taxeren. ![]() De Morgen. Where else ? |
Nog een tiental jaren wachten, vrees ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Roken de paffers ook hun joint enkel voor de smaak? Of eerder voor het effect van de THC? Moest iedereen bier drinken enkel om strontzat te zijn iedere keer, dan zou ik u gelijk geven. Quod non |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik drink weinig pils meer. En ja, daar zit soms ook alcoholvrij bier tussen |
Citaat:
Uiteraard zullen veel mensen een trappistje drinken voor de smaak en gelijk hebben ze....het eventuele effect van de alcohol nemen ze er toch graag bij.Trouwens Alcohol vrij bier kon nooit op veel succes rekenen meende ik te horen zeggen ? Maar ook de geoefende cannabisroker geniet van de smaak van cannabis ....net als bij een sigaar....Het roes effect is natuurlijk lekker meegenomen maar iemand die cannabis gewoon is zal heus na 1 jointje niet gekker doen dan een geoefend drinker na 1 trappistje. Cannabis wordt ook gegeten of gedronken met medische doeleinden en is voor vele aandoeningen een prima middel. Maar net als bij alles geld...te gebruiken met mate en verstand maar mijn inziens is het ene niet beter of slechter dan het andere.... |
Citaat:
Maar, we hebben het dan niet noodzakelijk over u inbegrepen. Het kan natuurlijk altijd zijn dat jij de spreekwoordelijke uitzondering bent. Het kan natuurlijk zijn dat jij die bierdrinker bent die zegt, voor mij geen tweede want anders zal ik het effect van de alcohol beginnen voelen. |
1 Bijlage(n)
Ze hebben groot gelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Al de rest: 't zal dik tegen uw teelballen zijn. Jouw argument lijkt me zo: ik heb een zware longontsteking, dan kan er toch nog wel ergens een klein darmprobleemke bijkomen ... Verder ga ik mijn argumenten niet herhalen. De vorige draad over net hetzelfde onderwerp, met stank aan dezelfde sossen, is nog veel te recent. . . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Binnen 10 jaar misschien... |
Citaat:
Als dat geen indicatie is... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be