![]() |
Banken gaan geldles geven
Citaat:
Vind ik een goed initiatief. De meeste mensen die fulltime werken en geen opleiding economie hebben genoten kennen nauwelijks het verschil tussen een aandeel en een obligatie. Basiskennis omtrent alternatieve beleggingsmethoden of basic geldbeheer is vaak ook volledig afwezig. Hopelijk kan dit initiatief heel wat van die onwetendheid uit de wereld helpen. |
Tof, het onderwijsplatform misbruiken om financiële producten aan te prijzen.
|
Citaat:
Wie weet kan het sommigen jongeren nog wat verstand bijbrengen voordat ze hun zakgeld in Bitcoin gaan steken. |
Ik vraag mij af of ze in die lessen iets zullen zeggen over wat "geld" is :-)
|
Citaat:
Leerlingen horen onderwezen te worden door onderwijzers, niet door verkopers. Degoutant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol, de voorbije jaren miljarden euro's verbrast door de banken maar nu wel geldles gaan geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zouden ze niet beter zelf eerst wat les krijgen?
|
Gaan ze ook uitleggen wat woeker is?
|
Citaat:
|
Nu ze bij de volwassen generatie afgedaan hebben,
proberen ze de jonge generatie te verleiden. Het vertrouwen moet verder weg zijn dan we mogen weten. Banken die lesgeven. Manmanman. Die moeten echt wanhopig zijn. Nu nog wat politiekers vinden die rijles geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pijnstiller tegen opgeklopte vastgoedprijzen dank zij diezelfde banken, werkloosheid en verzuring wegens bankdirecteurs die amper secondair onderwijs lukten, maar wel met dikke Mercedessen rijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be