![]() |
Niemand van ons forumleden heeft dit ooit meegemaakt ...
... in zijn leven dat ons land geen leningen meer mag aangaan maar schulden moet afbouwen.
Denken jullie dat politici/partijen die altijd meer uitgaven dan er binnenkwam daar nu wel in zullen slagen? Of gaan wij onder toezicht komen vd EU? |
Citaat:
|
Nee en wij komen onder toezicht van de EU.
Met dank aan de ambtenarij. Dat gaat nog vonken geven. Fasten your seatbelts... it's going to be a wild ride. |
Citaat:
|
Ik heb een tijdje geleden een aanbieding gekregen van mijn bank om deel te nemen aan de volkslening. :-)
Men zal dus wel wat alternatieve leenmethodes uitwerken in de hoop dat die onder de Europese radar blijven. |
In 2013 is de staatsschuld in verhouding tot het bbp niet gestegen. Iedereen van ons forumleden heeft dit dus ooit meegemaakt.
|
Leuk, ik dacht dat wij al onder het toezicht van de eu stonden ;-)
Maar vraag mij toch ook af waar we het geld vandaan gaan halen om onze schulden af te betalen. Zelfs een regelrechte aanval op het spaargeld zal onvoldoende zijn. |
Citaat:
Onder welke steen lag jij? |
Citaat:
|
Belgë staat onder toezicht van de Europese commissie. De vraag is dus een strikvraag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een basiscursus creatieve boekhouding of "windowdressing" lijkt mij dan ook meer aangewezen. |
Citaat:
|
Petercam zoekt naar zijn Liesbeth Homans foto.
|
Citaat:
Dieroepoo moet stoppen met lenen & met liegen. Hopelijk krijgt over 77 dagen een afstraffing. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be