![]() |
Steuncomité VB-Kamerlid De Man. Geef geld!
Citaat:
Trouwens, geef toe, als Annemans nu ook al het woord 'progressief' in de mond neemt, hoe kunnen wij dan straks nog weten welke partij voor wat staat? :-P Persoonlijk -en als progressieveling- vind ik dat het ogenblik is gekomen om onze openlijke steun te betuigen aan de hardlinende zwartzakken binnen het racistische Blok. Daarom mijn suggestie: Steuncomité VB-Kamerlid De Man Terug naar de bron:: Heil Ditler! VNV Houzee! Weg met de tweezakkerijen van Chocoflup, Gerolf Zwanzermans, Karel Ditler en Wim Nijlpaard. Wij pakken vanaf nu geen geld meer aan van de Belgische Staat maar alleen nog oude rijksdaalders van Vlaenderen! ......... en meer van dat gezwans ;) |
Ik denk dat dit een 'perverse' redenering is vriend. Elke dag de Morgen lezen is niet goed hoor. ;) Op het Blok rekenen om het Blok aan te pakken is volgens mij niet echt verstandig. Ik denk trouwens niet dat het triumveraat minder rechts is dan De Man. Ze staan alleen dichter bij de vetpotten. ;)
|
Citaat:
[size=3]"Om de poeng is het te doeng!"[/size] ;) Bij deze herdoop ik Blokker De Man tot: De Man-GRATIS , voor de vrouw blijf je betalen :) |
K&k
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee hoor! Grote Kunst! :) |
Citaat:
Lucien ploft hier een zwaar overdreven en dik opgeklopt indianenverhaal neer, en ons Clavecimbel krijgt hier al direct een spontane erectie, instant zaadlozing inclusief. :mrgreen: Informeer je eerst voor je vreugdedansjes begint te maken, Pianooke. 't Komt minder belachelijk over op die manier. De grootste partij van Vlaanderen blijft één front, of je dat nu graag hebt of niet. De interviews met zowel De Man als Dewinter lieten geen twijfel bestaan : inhoudelijk is de consensus er nog steeds. Het enige meningsverschil betreft de strategie die gevolgd zal worden om de pseudo-democratische partijen finaal onder de mat te vegen : een nieuwe naam of geen nieuwe naam. Een akkefietje dus... :mrgreen: De partij die 12,5 keer méér UNIEKE kiezers heeft dan dat een welbepaalde site NIET-unieke bezoekers heeft, zal blijven groeien, kameraad. ;-) |
Citaat:
[size=1]Ps: je dialectiek is niet erg conform voor dit forum. Opletten sjoeke![/size] |
Citaat:
Citaat:
Moet ik daar wakker van liggen of zo ? :-? |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, 'k ga nog wat hier blijven. Om je te entertainen. 8) |
hola hola hola.
Mag ik als vredebewaakster van dit Koetjes en Kalfjes-front er even voor waarschuwen dat hier niet, maar dan ook nooit (tenzij in de forumquiz) geruzied wordt? Zodra ja, wordt u linea recta doorverwezen naar politiek binnenland en mag u daar beginnen roepen naar elkaar. Hier is alles vredig en vooral onschuldig. |
Citaat:
We zijn net gezellig wat aan het bijkeuvelen... :-? |
Citaat:
|
[size=7]VREDIG MIJN REET!![/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be