maddox |
12 maart 2014 21:44 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland
(Bericht 7054212)
Een paar maanden geleden heb ik een boete gekregen voor het niet dragen van de gordel.
|
Da's normaal, U overtreed een wet die simpel en zonder moeite te volgen is. En die voor 1 keer wel met gegevens ondersteund kan worden.
Citaat:
Bedrag 110 euro ! Je moet al behoorlijk snel rijden om een boete te krijgen van 110 euro.
|
Nope, niet reageren op een minnelijke schikking en je hebt al prijs.
Citaat:
De hoogte van deze boete is totaal absurd, ook al omdat je niemand in gevaar brengt door geen gordel te dragen.
|
Alleen jezelf. Ik hoop dat de kosten niet medisch gaan zijn na een innige ontmoeting met uw voorruit.
Citaat:
Een jaar of 2 geleden was de boete nog 50 euro.
|
En nu zijn we 2 jaar verder.
Citaat:
Dat was al meer dan genoeg. Het is duidelijk dat dit regime de burger wil uitpersen tot de laatste euro.
|
Neen, dit regime wil de burger herleiden tot robots die ja knikken, zoiets als de Noord Koreaanse burgers. dat die gemakkelijker gaat als mensen al blij zijn met een potteke gekookte boomschors is een aangename bijkomstigheid voor onze graaiers.
Citaat:
Afrekening volgt op 25 mei !
|
U bent optimist. De stemcomputers zijn al geprogrammeerd. Ik weet helaas niet hoe ze de uitslag bepaald hebben. Hangt voornamelijk af van het inschattingsvermogen van de huidige machthebbers hoelang ze de financieële lijken in dat magazijn kunnen houden zonder dat de poorten barsten.
|