Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Klompenjihadisten terug thuis,waar zijn de frietjihadisten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=199454)

vlaams realist 13 maart 2014 10:00

Klompenjihadisten terug thuis,waar zijn de frietjihadisten?

http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstan...en-Syrie.dhtml

Pericles 13 maart 2014 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7054766)

Ze dachten daar op artisanale wijze elke dag een onthoofding te kunnen doen.
Maar nu ze zelf hun kop dreigen te verliezen ... ;-)

vlaams realist 13 maart 2014 10:22

Tja,maar in Nederland zeggen ze dat ze terugkomen.In Belgie is dat precies nog niet opgemerkt.

Pericles 13 maart 2014 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7054803)
Tja,maar in Nederland zeggen ze dat ze terugkomen.In Belgie is dat precies nog niet opgemerkt.

Wat doen ze daar dan mee in Nederland.
In den bak steken toch op verdenking van massamoord ?
Of krijgen ze daar nu een leefloon ?

vlaams realist 13 maart 2014 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7054807)
Wat doen ze daar dan mee in Nederland.
Of krijgen ze daar nu een leefloon ?

Die beginnen gewoon een interculturele vereniging.Dat gaat binnenkort ruim gesubsidieerd worden.

Pericles 13 maart 2014 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7054809)
Die beginnen gewoon een interculturele vereniging.Dat gaat binnenkort ruim gesubsidieerd worden.

Anciaux zal boos zijn als we hen zouden belemmeren in de beleving van hun cultuur. ;-)

vlaams realist 13 maart 2014 17:34

Mogen we in Vilvoorde een groepje van 20 �* 40 van deze jongens verwachten?
Hoe gaan we dat opvangen?
Of is dat de vraag niet? Hoe gaan we dat verstoppen lijkt een belangrijkere vraag te zijn.
Een groep extremisten,gevaarlijk,getraind,niet inzetbaar in het normale leven.Waar gaan we die verstoppen?
Gewoon tussen de rest in de sociale wijk of iets anders. Allez Mevrouw non en Mijnheer Bonte, zeg het is.

subocaj 13 maart 2014 17:40

Ik heb vernomen dat Emir Kir in de volgende regering het plaatsje van Maggie krijgt, dus het probleem is onmiddellijk opgelost.

vlaams realist 13 maart 2014 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 7055388)
Ik heb vernomen dat Emir Kir in de volgende regering het plaatsje van Maggie krijgt, dus het probleem is onmiddellijk opgelost.

Bedoeld u nu dat we geen eerlijk antwoord op men vragen gaat krijgen voor de verkiezingen?
En dat we dus NVA moeten stemmen om een antwoord te krijgen?

Het zijn geen vluchtelingen hé,het zijn recente Belgen.Ik denk niet dat Maggie daar iets over te zeggen heeft.De minister van binnenlandse zaken en de burgemeester van Vilvoorde lijken me de juiste personen om de vraag aan te stellen.Die hebben er tenslotte al over vergaderd. Blijkbaar is daar besloten om er niet meer over te praten. Of daarmee het probleem verdwenen is betwijfel ik.

Snerror 13 maart 2014 18:41

Onthoofden die dan ook kippen? Want die geloven volgens mij ook niet in Allah.

subocaj 13 maart 2014 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7055460)
Bedoeld u nu dat we geen eerlijk antwoord op men vragen gaat krijgen voor de verkiezingen?
En dat we dus NVA moeten stemmen om een antwoord te krijgen?

Het zijn geen vluchtelingen hé,het zijn recente Belgen.Ik denk niet dat Maggie daar iets over te zeggen heeft.De minister van binnenlandse zaken en de burgemeester van Vilvoorde lijken me de juiste personen om de vraag aan te stellen.Die hebben er tenslotte al over vergaderd. Blijkbaar is daar besloten om er niet meer over te praten. Of daarmee het probleem verdwenen is betwijfel ik.

Wat heeft de burgemeester van Vilvoorde in Antwerpen of Maaseik te vertellen? Dus wend u tot de ministers van BiZa als ze terugkomen en die van BuZa als ze vertrekken.
En als die "strijders" de dubbele nationaliteit hebben is het niet moeilijk om een wetje te fabriceren dat ze hun nationaliteit als ze voor een ander land gaan "strijden".

Een wet om zwart geld aan 9 % terug binnen te halen frutselt men in een mum van tijd in elkaar, dus waar zit de moeilijkheid om een dubbele nationaliteit af te nemen?

daiwa 13 maart 2014 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7054807)

Dat zou logisch zijn.

vlaams realist 13 maart 2014 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 7055539)
Wat heeft de burgemeester van Vilvoorde in Antwerpen of Maaseik te vertellen? Dus wend u tot de ministers van BiZa als ze terugkomen en die van BuZa als ze vertrekken.
En als die "strijders" de dubbele nationaliteit hebben is het niet moeilijk om een wetje te fabriceren dat ze hun nationaliteit als ze voor een ander land gaan "strijden".

Een wet om zwart geld aan 9 % terug binnen te halen frutselt men in een mum van tijd in elkaar, dus waar zit de moeilijkheid om een dubbele nationaliteit af te nemen?

Ik heb geen kennis omtrent de 9 percent regel.Ik zie wel de toestand in Vilvoorde veranderen.Wie moet ik aanspreken?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be