Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vacature: droombaan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=199511)

Antoon 13 maart 2014 17:52

Vacature: droombaan

Citaat:

WERELDBAAN?
(door onze redactie Reiskrant)

Lijkt het volgende je wat? Een jaar lang verblijven in de meest exclusieve hotels en resorts op meer dan vijftig bestemmingen ter wereld? Zo ja, dan is het verstandig om verder te lezen.

Het luxe reisagentschap Luxury Travel Intelligence (LTI) is op zoek naar een globetrotter die bereid is om gedurende twaalf maanden lang de meest exclusieve hotels en resorts ter wereld te bezoeken. Als droomjob.

Champagnebar
Alle reizen samen hebben een waarde van ongeveer een miljoen dollar en brengen de toekomstige 'werknemer' op meer dan vijftig bestemmingen waar simpele stervelingen alleen maar van kunnen dromen. De meest luxueuze hotels, restaurants en bars staan op het lijstje. Van een champagnebar in Las Vegas tot een chique slaaptrein in Japan, waar één overnachting snel 3000 euro kost!

Sociaal
Ben je discreet, kritisch, welbespraakt en sociaal? Dan kom je in aanmerking voor deze baan. Kandidaten moeten verder een passie hebben voor reizen - en ervaring en kennis - en goed thuis zijn in de wereld van cultuur, entertainment en gastronomie.

Hoge standaarden
LTI schreef de opvallende vacature uit om klanten de beste kwaliteit te kunnen blijven garanderen in de steeds groter worden sector van luxe reizen. ,,Het is onze plicht om na te gaan of alle faciliteiten voldoen aan onze uiterst hoge standaarden", verduidelijkt Michael Crompton, oprichter van het selecte reisagentschap.

Niet alleen
Sollicitanten kunnen zich aanmelden bij veryfirstto.com en in maximum 65 woorden uitleggen waarom de baan op hun lijf is geschreven. LTI verwacht naast een motivatiebrief ook een cv. Volgens de Daily Mail hoef je niet in je eentje de wereld rond. Het agentschap houdt rekening met één medereiziger.

bron

Wie o wie? Mocht ik 20 jaar jonger zijn, ik zou niet hebben getwijfeld ...

.

Derk de Tweede 13 maart 2014 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7055401)
Wie o wie? Mocht ik 20 jaar jonger zijn, ik zou niet hebben getwijfeld ...

.

Ga solliciteren! :bigsmurf:

Antoon 13 maart 2014 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7055537)
Ga solliciteren! :bigsmurf:

Ik kan geen jaar weg zijn. Jammer maar helaas.

Universalia 13 maart 2014 23:04

Ik geloof daar niet veel van. :lol:

Die site is al uit de lucht van de aanbieders van het jobke dacht ik (die: veryfirstto.com)

Klinkt te mooi om waar te zijn, 419 scam misschien?

link
:roll:

Antoon 14 maart 2014 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7055872)
Ik geloof daar niet veel van. :lol:

Die site is al uit de lucht van de aanbieders van het jobke dacht ik (die: veryfirstto.com)

Klinkt te mooi om waar te zijn, 419 scam misschien?

link
:roll:

Zou wel kunnen ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be