![]() |
Dood Els Borst straf van God.
ls Borst was een 'engel des doods' die de meeste 'goddeloze wetten' invoerde. Haar dood is dus geen verrassing.
Dat schrijft dominee Van Andel uit Montfoort, aldus RTV Utrecht. Hij schreef dit in het blad van zijn club de Hersteld Hervormde Kerk, een groep die zich heeft afgescheiden van de Protestantse Kerk Nederland. "God heeft gesproken en ze moest de Rechter ontmoeten, die ze zo ontzettend met haar goddeloze uitspraak heeft gekwetst", aldus Van Andel. "Toen de euthanasiewet er door was, zei ze: 'Het is volbracht.' Conclusie: Dominee Van Andel heeft wel een punt. Mevr. Borst was een overtuigde atheïtiste die een gruwelijke afkeer had van Christenen en andere gelovigen. Zij een haar Bilderbergervrienden zorgde ervoor dat Nederland 1 van de eerste landen ter wereld werd waar moord werd gelegaliseerd. Ezechiel 25:17 En Ik zal grote wraak met grimmige straffingen onder hen doen; en zij zullen weten, dat Ik de HEERE ben, als Ik Mijn wraak aan hen gedaan zal hebben. |
Ik heb een mooie quote voor mensen zoals u:
"God says do what you wish, but make the wrong choice and you will be tortured for eternity in hell. That, sir, is not free will. It would be akin to a man telling his girlfriend, 'Do what you wish, but if you choose to leave me, I will track you down and blow your brains out.' When a man says this we call him a psychopath and cry out for his imprisonment/execution. When a god says the same, we call him loving and build churches in his honor" |
@ Calvinist , dus ??
|
Citaat:
|
Het is gewoon een straf van God. Iemand die moord legaal maakt wat is het dan volgens jouw??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moord gebeurt zonder toestemming van het slachtoffer. Euthanasie gebeurt met uitdrukkelijke toestemming van de patiënt. Duidelijk genoeg? |
Euthanasie is mensen verlossen van ondraaglijke pijnen. Iets wat uw god blijkbaar niet kan of wil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In letterlijke ondragelijke pijn (MOETEN) leven , is onhoudbaar !! Citaat:
Beginnen sommige te bidden om de pijn (geestelijk) te verzachten !! Alles ligt in handen van HUN "luchtkasteelfiguur" !! Loof de heer , en de heer zal u spijzen ?? |
Citaat:
Het feit dat er zo veel tegenstand is vanuit de kerk naar euthanasie toe is schandelijk en mensonterend. Mensen die ondraaglijk lijden moeten de kans krijgen om waardig en pijnloos te sterven. |
Citaat:
Exact dezelfde redenering - nog steeds - als ten tijden van de heksenverbrandingen: bleef ze bovendrijven dan was het een heks, verdronk ze dan was ze onschuldig. De brandstapel op voor degenen die hun geloof verzaakten, de pijn van het branden was ook hier een voorproefje van wat hen te wachten stond. Raar toch dat die almachtige, alwetende en algoede god daar dan toch steeds zijn eigen voetvolk voor gebruikte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En niemand weet de laatste momenten van Borst, dus....wij kunnen niet oordelen over haar persoonlijk zielsheil. Het criterium ligt vast in Gods woord en is vast, maaar of iemand persoonlijk aan dat criterium voldaan heeft, "geloven in Jezus als Verlosser en vergeving van zonde" kunnen we niet weten tenzij uit persoonlijk getuigenis. Dus bij Borst weten we niet....zij kan in doodsnood Jezus gebeden hebben om vergeving en dan heeft Hij genade gegeven. Maar we weten niet of ze dat gedaan heeft...dus kunnen we geenzins een beoordeling geven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be