Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Johny Thijs schijt op zn Vlaams nationalistische verdedigers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=199564)

Eberhard Leclerc 15 maart 2014 17:40

Johny Thijs schijt op zn Vlaams nationalistische verdedigers

Ook hier op de fora werd Thijs door zijn Vl nationalistische vriendjes, ''kwaliteit moet je betalen'', met groot fanatisme verdedigd.

Thijs (ondanks zijn ''ontzagwekkende kwaliteiten'' nog steeds geen nieuwe baan) laat zelf geen misverstand bestaan over een onafhankelijk Vlaanderen:

De voormalige topman van bpost past voor een onafhankelijk Vlaanderen. : "We moeten Wallonië juist in onze richting trekken. Ik geloof dat dat kan." . "Ik geloof niet in de toekomst van een kleiner land"

Tegen een vriendenprijsje biedt John de Graaier zich nog even te koop aan:

De 62-jarige Limburger sluit een overstap naar de politiek uit, daarvoor is hij naar eigen zeggen te ongeduldig. Maar hij ziet voor zichzelf wel een rol als raadgever weggelegd. "Als ze mijn ervaring in veranderingsmanagement en budgettering kunnen gebruiken, mogen ze me altijd komen halen."

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ner-land.dhtml

SMI94 15 maart 2014 18:04

Wat is je punt nu eigenlijk? Moet volgens jou dan iedereen zijn eigen opvattingen en visies maar laten varen omdat sommige Vlaams nationalistjes toevallig beslissen om je verdedigen op één of ander forumpje?!

ViveLaBelgique 15 maart 2014 18:12

Het punt is dat separatisten dachten dat ze met John Thys een gemeenschappelijke dierbare vijand hadden: De PS. Nu blijkt dat John Thys ook een dierbare vijand vindt in de separatisten.

Vigilant 15 maart 2014 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7057890)
Het punt is dat separatisten dachten dat ze met John Thys een gemeenschappelijke dierbare vijand hadden: De PS. Nu blijkt dat John Thys ook een dierbare vijand vindt in de separatisten.

Ik lees geen woord van vijandigheid in zijn statement.
Die vijandigheid vindt je enkel bij Belgistische regimehoeren.

ViveLaBelgique 15 maart 2014 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7057892)
Ik lees geen woord van vijandigheid in zijn statement.
Die vijandigheid vindt je enkel bij Belgistische regimehoeren.

Wie zijn dat ? Die Belgicistische regimehoeren ?

Daar loopt hier reeds een topic over. De vraag blijft vooralsnog onbeantwoord.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=181178

reservespeler 15 maart 2014 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7057855)
Ook hier op de fora werd Thijs door zijn Vl nationalistische vriendjes, ''kwaliteit moet je betalen'', met groot fanatisme verdedigd.

Thijs (ondanks zijn ''ontzagwekkende kwaliteiten'' nog steeds geen nieuwe baan) laat zelf geen misverstand bestaan over een onafhankelijk Vlaanderen:

De voormalige topman van bpost past voor een onafhankelijk Vlaanderen. : "We moeten Wallonië juist in onze richting trekken. Ik geloof dat dat kan." . "Ik geloof niet in de toekomst van een kleiner land"

De 62-jarige Limburger sluit een overstap naar de politiek uit, daarvoor is hij naar eigen zeggen te ongeduldig. Maar hij ziet voor zichzelf wel een rol als raadgever weggelegd. "Als ze mijn ervaring in veranderingsmanagement en budgettering kunnen gebruiken, mogen ze me altijd komen halen."

Wat is uw stelling eigenlijk?
Niet dat ik het eens was met de N-VA over het riant loon van Thijs.

Het kan toch perfect dat de N-VA top vindt dat Thijs dat loon waard was ongeacht zijn politieke voorkeur of zijn politieke denken.
Is het zo moeilijk om deze dingen in het juiste perspectief te plaatsen en geen linken te leggen waar er geen linken gelegd moeten worden?

Eberhard Leclerc 15 maart 2014 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7057904)
Het kan toch perfect dat de N-VA top vindt dat Thijs dat loon waard was
....

Kennelijk zat het nva ernaast, want de man heeft nog steeds geen nieuwe baan.

Hoe is dat mogelijk met zijn enorme kwaliteiten?

Of wimpelt hij de multinationals nog even van zich af misschien?

Another Jack 15 maart 2014 19:08

Citaat:

Als niemand hem vraagt, kan hij nog altijd overwegen om met een licht gekleurd en mentaal gehandicapt neefje een rapnummertje te maken op YouTube!

Succes gegarandeerd als we jouw draden mogen geloven!

Jan van den Berghe 15 maart 2014 20:52

Citaat:

En? Wat is eigenlijk het probleem? Moet Thijs soms iemand napraten op een totaal ander terrein, omdat hij door bepaalden werd verdedigd? Ik zie het verband niet tussen wat u hier schetst.

Witte Kaproen 15 maart 2014 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7057939)

En nu heeft Thys zijn politieke toekomst ook nog eens verkwanseld door openlijk voor de Belgicisten te kiezen .

Hij kan nu alleen nog in de leeglopende vijver van de VLD een plaatsje zoeken.

Zucht 15 maart 2014 21:03

Citaat:

Als de postzakken op straat gedumpt worden om dan beetje bij beetje door postbodes geleegd te worden, dan kan men moeilijk van organisatorisch of management talent spreken.
Wie wil nu zo iemand aannemen ? Hier is de bestelling voor klant A. Dump het maar in de Schavuitenstraat, er zal straks wel iemand komen om het te leveren.
Die zou zijn volledig ontvangen loon moeten terugbetalen.

Vrijheideerst 15 maart 2014 21:05

Ik heb ook nooit geloofd dat Denemarken, Tsjechië, Slovakijë, Montenegro, Luxemburg, Monaco, Liechenstein, San Marino, Vaticaanstad, Malta, Andorra en Macedonië zouden kunnen blijven bestaan, zo klein dat die zijn.

Om nog maar te zwijgen over nieuwe superstaten zoals Schotland.

Xenophon 15 maart 2014 21:05

Belgie = gered!

Dankzij Sjonnie Thijs. :cheer:

Jan van den Berghe 15 maart 2014 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7058055)
En nu heeft Thys zijn politieke toekomst ook nog eens verkwanseld door openlijk voor de Belgicisten te kiezen .

Hij kan nu alleen nog in de leeglopende vijver van de VLD een plaatsje zoeken.

U vergist zich: bij de BUB wacht hem een ongelooflijke toekomst. De BUB staat immers voor een enorme doordraak. We zullen overspoeld worden door de unitaire golf...

Demper 16 maart 2014 00:24

Citaat:

Niet door mij.

Eberhard Leclerc 16 maart 2014 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7058298)
Niet door mij.

Jij bent ook geen neo-liberaal.

De meeste nva ers geloven echter nog steeds blind dat hoe meer iemand graait, hoe meer kwaliteiten deze persoon moet hebben...

Demper 16 maart 2014 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7058325)
Jij bent ook geen neo-liberaal.

De meeste nva ers geloven echter nog steeds blind dat hoe meer iemand graait, hoe meer kwaliteiten deze persoon moet hebben...

Rare jongens, die Niveanen.

Jan van den Berghe 16 maart 2014 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7058325)

Dat is ook zo: o.m. de kwaliteit om schaamteloos te kunnen graaien. Dat is niet iedereen gegeven.

Vigilant 16 maart 2014 00:58

Citaat:

Denk je nu werkelijk dat die een job zoekt? Die is al lang binnen.

Eberhard Leclerc 16 maart 2014 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7058359)
Denk je nu werkelijk dat die een job zoekt?

Zoeken?

Wij moesten toch geloven dat dit crapuul meer moest verdienen omdat hij anders zou worden weggekaapt met een miljoenenbeloning door veel grotere bedrijven?

Weet je al waar deze multinationals zijn?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be