![]() |
Axel Hirsoux redt België door op 17 mei eurosong te winnen
De Waal Axel Hirsoux werd door het Vlaamse publiek aangeduid als kandidaat om deel te nemen aan het eurosong.
Wie zijn liedje hoorde, weet: dit is een kanshebben om te winnen Wat gebeurt er als hij 1 week voor de verkiezingen eurosong wint? |
Citaat:
U insinueert dat een winnend liedje meer invloed zou kunnen hebben op het stemgedrag dan alle informatie die we de laatste jaren mochten ontvangen. |
Go axel go
Red het modderland. |
Citaat:
|
Citaat:
Of heb je nog niet gezien welk effect een winnende voetbalploeg heeft op de "Belgen"? |
Citaat:
of bent u al vergeten welk effect de nationale ploeg in 1986 met hun vierde plaats op het WK heeft bereikt qua "belgitude"... |
Citaat:
Voetbal interesseert mij geen fluit, maar ik herinner mij wel de opflakkering van belgitude in de media enige tijd geleden toen de rode duivels erin slaagden zich te plaatsen voor het WK. Het leek er in de media op dat zij daarmee België hadden gered. Ik gebruik niet toevallig de woorden: "het leek er in de media op". En dan duikt er hier iemand op die zich "Hoera" noemt en die in gedachten een Waal een liedjeswedstrijd ziet winnen, én hem daarmee invloed toedicht op de verkiezingen in mei. Tja.... |
Citaat:
|
Citaat:
"Let"s go to an titanic modus next time";-) |
Ik hoed mij om voorspellingen te doen over de verkiezingen en wat daarna komt, maar ik weet wel dat de uitslag nog een aantal tussenschotten uit het Belgische schip zal halen die in de Titanic ontbraken, en die haar ondergang betekenden.
|
Citaat:
Zoveel groepjes en artiesten in Vlaanderen, van beginnenden tot bekenden, en ze sturen dit. |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft België het geld, mocht hij winnen (geen probleem mee overigens) om dat hele circus het volgende jaar te organiseren? Heeft met dat niet (of wil men het er niet aan geven), dat zal hij niet winnen ... :oops: Want draait het daar eigenlijk allemaal niet om Wel vriendelijk :lol: link |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ja, een Vlaming zou ook door de RTBF-kijkers kunnen winnen, zonder geen enkel probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be