![]() |
Maggie voor schut gezet ...
En zo gaan die dat spelen, dat had iedereen al wel verwacht denk ik.
Bron Detail tekst Citaat:
Grenscontroles �* la Australië, grenzen sluiten, buiten wat hier niet hoort te zitten lijkt mij in dit geval geen overdreven optie. Citaat:
Bron :twisted: |
Voor zover ik weet is Afrika nog steeds geen lide van de EU (en laten we hopen dat dat ook zo blijft), dus geldt heel die zever omtrent 'vrij verkeer' helemaal niet en moeten die mensen van Guinee ook terug naar land van herkomst, want hier kunnen we er niks mee aanvangen. Natuurlijk ziet Guinee die criminelen niet graag komen, maar onze gevangenissen zitten nu al propvol, en dieidioten zijn tenslotte afkomstig uit Guinee... Wettelijk gezien moet dat land dan ook haar verantwoordelijkheid opnemen en die criminelen terugnemen. Maar ik geloof dat onze regering ondertussen zo nog voddiger dan een dweil geworden is, die mensen terug zal nemen, en ze terug zal laten 'integreren in de samenleving'... Met als gevolg nog meer moorden, diefstallen en verkrachtingen. Hoezee voor Belgie en haar lakse bestuur!
|
Citaat:
De ganse wereld aan vluchtelingen allerhande het al lang gesnapt dat op immigratiegebied ons land het stomste is van de hoop! Die landen profiteren slechts van wat ze kunnen krijgen en zich permitteren. Het is HIER dat de hypocriete onnozelaars zitten die dit allemaal mogelijk maken! Gaat dat ook zo in de ons omringende landen? Waarom lezen we daar zo goed als nooit iets over? Straks met de verkiezingen die partijen die dat mogelijk maken en in stand houden de dieperik ingooien aub. We zijn dat toch zo beu -beu -beu... |
Citaat:
|
De reactie van Theo Franken ( N-VA)
Theo Francken, kamerlid voor oppositiepartij N-VA, ziet er de mislukking in van De Blocks terugkeerbeleid. "Ik betwijfel of we die mensen zullen kunnen terugsturen. Maggie De Block zegt wel dat alles geweldig loopt, en ze heeft een aantal zaken goed gedaan, maar dat terugkeerbeleid blijft de achilleshiel van het beleid." Dus voor Theo Franken hoeft ons land geen terugkeerbeleid uit de voeren. Waarschijnlijk hoopt hij van de Guineesen hier te houden om er Nieuw-Vlamingen van te maken. |
Citaat:
Die uitkeringstrekkers en criminelen zijn het gedroomde kiesvee van de PS en Spa. |
Citaat:
|
Citaat:
Theo Vrancken legt juist de vinger op de wonde. ;-) |
Citaat:
|
Is dat niet spaarzamer qua brandstof als ze er niet moeten landen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik twijfel er zelfs al een hele tijd aan of ze er ooit al 1 terugstuurden.
Vanaf dit ogenblik kwam er bij mij geen enkele uit dat land nog binnen, dat Afrikaanse land Guinee en geen hulp meer bieden en gelden meer die richting uit. Kort door de bocht, nee toch.? :roll: |
1 Bijlage(n)
Boycotten die eikels!
|
We moeten onze criminelen illegaal uitvoeren naar die landen waar het meeste illegalen vandaan komen en ze vooral niet laten terugkeren tenzij die landen hun illegalen wel terug aanvaarden.
We kunnen de volledige bevolking van Afrika opnemen en zelf allemaal naar Afrika emigreren : Afrika zou niet langer het "arme" continent zijn en we kunnen ons reeds verheugen op een onafhankelijk "thuisland" Vlaanderen ergens aan de evenaar. |
Geen goede reclame voor maggie zo dicht bij de verkiezingen!
|
Citaat:
Zo zou ik dat aanpakken. |
Citaat:
|
En toch vind ik niet dat dit op Maggie's bord moet gesmeten worden (geen fat jokes nu aub :-)). De kerel die hun schriftelijke overeenkomst niet wil naleven, dat is de eikel. Gewoon geen enkele asielaanvraag uit dat land nog goedkeuren totdat de rat de afspraken naleeft.
|
Ik heb een vermoeden dat het land in kwestie wist wie ze aan het terugsturen waren.
Ze hebben gezegd, "neen bedankt". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be