![]() |
VRT-journalist noemt islam achterlijk
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eeeeeen.. in de standaard
VRT-nieuwslezer: 'Saoedi-Arabië belijdt achterlijke vorm van islam' Eeeeeen.. in de morgen VRT-journalist: "Achterlijke vorm van islam in Saoedi-Arabië" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn persoonlijke interpretatie geven is niet zijn job. |
Er zijn natuurlijk verschillende vormen van islam; en een er van zal onvermijdelijk de meest achterlijke zijn; net zoals een andere er van de meest vooruitstrevende moet zijn.
Ook zo voor het katholicisme en alle andere waanzinnen. Maar als je zoiets zegt in poco-land, dan sta je in het brandpunt. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha. "Eén van de meest achterlijke vormen van de Islam", de waarheid, maar geen taalgebruik dat je in een nieuwsbericht kan verwachten. Professionalisme was even afwezig daarginds.
|
Citaat:
Begrijpend lezen 1.1 |
Citaat:
![]() Citaat:
|
Citaat:
Onze vrouwen, meisjes en homo's dragen daar nu al de gevolgen van. Maar zij zullen niet de enigen blijven. Fortuyn en Van Gogh hébben het trouwens al geweten. |
Citaat:
|
Citaat:
Die zal wel een sanctie krijgen, vier weken gemeenschapsdienst in het centrum van jozef, wat denkt die wel. |
Iedereen gelooft al wel eens in iets of wat, al dan niet het er zich volledig bewust of het er zich totaal niet van bewust zijnde.
Een praktisch misschien wel onnozel voorbeeld: Iemand vult een Lotto/Euro-Milj in en begint in zichzelf alle mogelijke goden en kosmonauten aan te roepen op hulp. Of zouden dat 'stemmen in de kop zijn?' :oops: En zo zijn er tal van zaken waarop u uzelf kan betrappen, dat u ergens in een bepaalde situatie, al was het zoeken naar een goeie job of wat anders een 'goddelijke' macht gaat aanroepen en denkt, nu zal het wel lukken ... Dat iemand hij/zij in iets of wat gaat geloven daar heb ik totaal geen probleem mee. Van op het ogenblik dat men zijn/haar geloof aan anderen gaat opdringen dan heb ik daar wel een probleem mee. Misschien iets te simpel maar toch ... :roll: Bij deze haal ik hem nogmaals aan de prachtige zin van Albert Einstein: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be