![]() |
Kritiek binnen het VB op nostalgische IJzerwake groeit.
Janice Laureyssens, 10e kandidaat VB-Oost-Vlaanderen op 8 september '04:
"....Of gaat het over de nostalgische gedachten die sommigen nog zouden hebben. De vendelzwaaiers, de zangers, kortom, de kleine groep die denkt dat je alleen maar Vlaams radicaal kunt zijn als je uit een repressiegezin komt. (..) "Nostalgische gedachten komen enkel boven bij evenementen zoals de Yzerwake, waar foto’s stonden die mij ook wel even deden slikken." bron: Kritiek van De Man (en Jurgen) ![]() |
![]() Janice Laureyssens, 10e kandidaat VB-Oost-Vlaanderen op 8 september '04: "....Of gaat het over de nostalgische gedachten die sommigen nog zouden hebben. De vendelzwaaiers, de zangers, kortom, de kleine groep die denkt dat je alleen maar Vlaams radicaal kunt zijn als je uit een repressiegezin komt. (..) "Nostalgische gedachten komen enkel boven bij evenementen zoals de Yzerwake, waar foto’s stonden die mij ook wel even deden slikken." |
Die wachten,die wikken en wegen.........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wellicht komt het tot een 'Werkgroep radicalisering IJzerwake'! :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als je zo selectief een tekst weergeeft, zet er dan liever géén bron bij. Wie de volledige tekst leest, bemerkt algauw de vergoelijkende toon waarbij dit friemeltje 'kritiek' in het niks verzwindt. 8O 8O 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jawadde, zet nen hond een hoed op en hij typt slimmer dan ancapa :-P |
Citaat:
neen zo zit ik niet in mekaar, geen geweld jongen...:shocked!: |
Citaat:
De kritiek zou groeien... Dit betekent dat er daarvoor al kritiek moet zijn geweest. Juist daar is niets van aan. En nu komt er een VB-mandataris vertellen dat ze toch haar eigen visie op de zaak heeft. Ach, ze mag dat gerust hebben. Maar het is niet van die aard om hier de werkelijkheid weer z'n Pianodinges in te kleuren. |
Citaat:
Slechte verstaanders (alla Liegend Jantje vdB) doen er toch mee wat ze willen, en als ik echt de tekst had willen manipuleren had ik er nooit de bron onder geplaatst. [size=1]Pfft... ik krijg het vliegend schijt van dat soort muggezifterijen moet ik mij nog verantwoorden tegenover een Breendonkenaar... tedjuu tedju toch... waar houd die snul zich mee bezig...[/size] |
och jan, elke uitspraak moet breed uitgesmeerd worden om toch maar iets te vinden dat ruikt naar onenigheid... laat ze in hun wanhoop smelten !
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be