![]() |
Saoedi-Arabië zet in vijf maanden 370.000 illegalen uit
Bron
Detail tekst: Citaat:
Pijnlijk detail is dan weer, sturen ze die allemaal onze richting, OCMW België, uit of niet? Die bootjes die 'landen' in Italië, overrompeling ... |
Citaat:
|
Ik denk niet dat ook maar iemand overweegt om een bevel tot uitwijzing in Saudi-Arabie te negeren......
Achterblijven als je werkvergunning verlopen is(ik vermoed dat het veelal dergelijk volk is),is tot daaraan toe. Maar je krijgt waarschijnlijk maar één keer de mogelijkheid om heelhuids en onder enigszins comfortabele omstandigheden het land te verlaten. :? |
Citaat:
|
Wat doe je als illegaal überhaupt in een land als Saoedi-Arabië........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel erg dom om naar dat land te trekken inderdaad.
|
Citaat:
maar binnenstromen. Bush of Obama al iets horen zeggen over de Saoedies? Zouden ze die hun buitenlandse rekeningen durven blokkeren of sancties durven opleggen, wegens misdaden tegen de eigen en andere bevolking? |
Citaat:
|
Citaat:
Euh, sorry, vergissinkje, dat is wat ze in België doen. In Saudi Arabië weet ik niet. |
Citaat:
|
wie had ooit gedacht dat we van die zandstuivers nog iets zouden kunnen leren hebben...
|
Citaat:
Zit je met iets ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Minder Marokkanen, dat gaan we regelen. Ho maar, die mogen dat, zonder proces aan hun broek. Van het thuisland van de pedofeet.
|
Da's wat anders dan de dooie mus waar de vlaam blij om is als Maggie er eentje terugstuurt, en ondertussen duizenden via de achterpoort binnenlaat.
|
Ik heb een bericht de wereld ingestuurd dat ze hier mogen komen werken aan 2,5 € per dag, zodat Di Rupo de prijs van de dienstencheques terug kan verlagen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be