![]() |
Joden en Chinezen 'bedruipen' zichzelf, maar ze integreren niet ..
Onderstaande quotes komen van het Libelle forum :roll: :lol: er werd daar heftig gediscussieerd over Joden en Chinezen en of ze integreren. Zo zouden ze zichzelf bedruipen, voor zichzelf opkomen, elkaar helpen, geen last veroorzaken, maar niet echt integreren, althans niet de Joden.
http://forum.libelle.be/viewtopic.php?f=190&t=344473 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met andere woorden, zolang een bepaalde groep niet over de koppen loopt van de plaatselijke bevolking, en zich zoals ze zeggen koest houdt, het eigenlijk niet uitmaakt of ze nu wel of niet 'integreert'. Out of sight, not in the mind .. Want laat men eerlijk zijn: Indien het hier vol zou lopen met Joden en Chinezen, dan zou het VB daar ook niet mee gediend zijn. En dan zullen ze wel afkomen met "Die spreken eigenlijk niet/voldoende Nederlands, pakken onze jobs af, wie denken ze wel dat ze zijn .. En blablablablabla" .. De Joodse en de Chinese maffia zullen ze dan ook wel weten aan te kaarten .. want het zijn zeker niet allemaal brave doetjes ...Doch kijkt de gemiddelde Vlaam echter (enkel) vnl. naar 'kutmarokkaantjes' en de 'o zo boze slechte islam' .. LOL |
Citaat:
|
Inderdaad onzin, want Chinezen, en dit weet ik persoonlijk van Chinezen zelf, volgen reeds in hun thuisland, voordat ze naar eender welk Europees land gaan, 'n cursus, niet enkel de taal van dat land, maar ook 'n beetje de geschiedenis, de cultuur, gewoonten, waarden, normen, mores van 't land waarheen ze gaan, betaald door de staat, China dus.
Dat ze onderling Chinees spreken, de eerste generatie, is wel normaal, daar kan niemand 'n probleem mee hebben, hun kinderen, en ik ken er genoeg, ratelen al vlot Spaans èn Catalaans, hoe klein ze ook zijn! Ik weet niet hoe dat ginds in België zit, maar hier zijn die mensen perfect geïntegreerd en spreken de taal vlot, ook al zijn ze nog niet lang hier. Aardige mensen overigens. |
Dixie, ik heb helemaal niets tegen Joden. Mijn opa zijn grootmoeder was Joodse en hij heeft hiervoor tijdens de oorlog ondergedoken voor moeten zitten omdat men hem verklikt had .. Een familielid van hem heeft in de kampen gezeten .. Niet dat dit een reden is om niet tegen een bepaalde bevolkingsgroep te zijn, maar ik ben zeker geen hater als je begrijpt wat ik bedoel.
Wat ik bedoel is dat als men naar iets zoekt om op te kunnen zitten vitten, men altijd wel iets vindt. Bij de Marokkanen is dit zogezegd de islam, en dit wordt gretig opgepompt en uit zijn verband getrokken door het VB. Want dat het een totalitaire religie is die kweken bij de vrouw etc. promoot .. ok, maar dat kan evengoed gezegd worden van de Orthodoxe Joden, die kweken ook als de konijnen, dragen hoofddeksels, vrouw ad haard etc. Het enige verschil is dat zij op een andere payroll staan dan zeg maar de Marokkanen .. In dezelfde lijn kan ook vanalles 'negatief' over de Chinezen gezegd worden: kinderarbeid, ook veel kweken, illegale circuits, zwartwerk, uitbuiting etc. etc. Ik bedoel maar dat als men kritiek wilt hebben op een bepaalde groep, er altijd wel iets op te merken is. Het verschil zit hem in de visibiliteit. SDX, dat is allemaal relatief wat je zegt ivm. die 'vriendelijke' Chinezen. Neem van mij maar aan dat een Chinees alleen of in kleine groep, zich heel vriendelijk opstelt, maar ga maar eens naar China, daar zijn die helemaal niet zoals hier hoor. Een Chinees in China = 'Wij Chinezen het uitverkoren volk' ... |
Citaat:
Daar doen ze wat zij willen, ik heb daar niks te zoeken en al zeker niets op te dringen. Als ik naar China ga heb ik me te schikken naar de daar geldende wetten, waarden en normen, kan ik me daar niet in vinden, blijf ik weg of ga ik terug naar huis, en omgekeerd geldt hetzelfde, voor èlk volk! |
Citaat:
Het gaat 'm over inteelt en de Chinezen doen dit niet, hoe meer inteelt hoe meer misdaden, armoede en achterlijkheid. Hoofdzakelijk moslims en Roma dus en dat is er aan te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
En vice versa voor Tibet ;-) |
Citaat:
Ga maar eens gaan kijken in een gevangenis in China, Chinezen zat daarin hoor lolz En dan dat inteelt gedoe .. Al eens naar die Orthoxe Joden gekeken? Daar zit �* mon avis veel inteelt tussen hoor .. Trouwens jij geeft niet eens een serieuze bron voor je bewering ... En nee, Stormfront, VB etc. telt niet .. Citaat:
|
Citaat:
Een tergend gebrek aan Chinezen in Opsporing verzocht. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is gewoon geen vergelijking te maken tussen het gedrag van de Joden, de Chinezen enz en de moslims! Of de eerstgenoemden integreren of niet maakt weinig uit als ze maar geen last veroorzaken, hier onbeschaamd op onze kosten leven en voortdurend stomme eisen stellen zoals de moslims!
Neen, vervang de moslims maar door Chinezen, Joden ea Er valt niets goed te praten door het gedrag van de moslims te vergelijken met anderen! De niet-moslims maken deel uit van wat je de vanzelfsprekende multicul kunt noemen, de moslims roepen bij ons niet het beeld op van multicul maar van ambras! Zij hebben van de multicul een vies woord gemaakt, het is vooral aan hen dat je dan denkt, en niet voor de goede redenen! |
Ik heb tienmaal liever een Chinees als buur dan 'n kutmarrokaan.
|
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=178166 Je hebt gelijk betreft ortho joden maar die zijn erg klein in aantal en houden hun debielen redelijk binnenshuis. Maar ze komen ook wel buiten om net hetzelfde te doen als moslims. Maar 20.000 ortho joden zijn nog geen 900.000 moslims. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...est_op_me.html "Ultra-orthodoxe joden piswoest op brave meisjes" |
Citaat:
http://forums.ansaar.nl/nieuwsberich...tmigratie.html "Inteelthuwelijken leiden vaak tot medische complicaties en erfelijke afwijkingen. Het aantal allochtone kinderen met een geestelijke of lichamelijke handicap stijgt onrustwekkend. En dat zorgt voor schrijnende toestanden. Die kinderen worden – uit schaamte – opgesloten binnen vier muren of moeten de rest van hun leven slijten in een instelling. Volgens Lodewijk Asscher (PvdA) worden veel problemen met zwakbegaafde jongens ‘opgelost’ met importbruiden uit de familie. “Ze worden als mantelzorgster/echtgenote naar hier gehaald. Deze vrouwen krijgen levenslange vonnissen met dergelijke huwelijken, waaruit vaak weer zwakbegaafde kinderen worden geboren.” En laat er nu wel veel zwakbegaafde moslims en Roma in de gevangenis zitten, echt toevallig hoor. |
Joden en Chinezen hoeven zich voor mij part niet te integreren. Denk ook niet dat het VB daar een punt van maakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be