![]() |
Naaktstrand Bredene breidt uit.
Citaat:
|
En wat u daarmee wil zeggen is…
|
Citaat:
|
Citaat:
Altijd met dat moeilijk gedoe over naaktstranden. |
Ik ben ooit eens naar Bredene geweest.
Ik dacht, met een vriend en vriendin, ik ga hier gewoon mijn (nu nog jeugdig, strak) lichaam ontbloten, en ik loop hier rond alsof het doodnormaal is, en kan ik naar knappe grootgeschapen mannen kijken. Tjah, niet dus, ik liep daar naakt, met mijn kleingeschapen vriend en ietwat teleurstellende vriendin, en wat liep daar rond? Nog meer teleurstellende naakte (vaak oude) mensen. Tjah, geef mij dan maar een parenclub. Misschien een idee, ben daar nog nooit geweest |
Citaat:
Als men nu eens ernstig werk van maakt en enkele bijkomende naaktstranden aan de kust en in het binnenland voorziet, dan kan het leuk worden voor de naaktrecreanten. En het zou toeristisch vermarkt kunnen worden om de Belgische dagjestoeristen in eigen land te houden (gaan nu naar naaktstranden in Nederland) en naar Nederlanders, Duitsers en Britten die aan onze kust hun vakantie doorbrengen.8-) |
Uit wat ik gehoord heb komen er quasi enkel oude mensen die je liever niet naakt wilt zien naar het naakstrand. Voor mij zijn uitbreidingen dus echt niet nodig hoor!
|
Citaat:
Om het even cru te stellen, dan kunnen we de bejaardenhuizen ook direct afschaffen. Dan zijn we snel van die oude mensen af. Integendeel naaktrecreanten hebben respect voor elkeen. Het gaat hem over de beleving van een gevoel van vrijheid, aan het water met een beetje zon op de huid. Aangenaam toch. Heeft niets met leeftijd en oud zijn te maken. |
Citaat:
Een gevoel van schoonheid: daarover gaat het bijvb. in een show als die v.d. Moulin Rouge. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Positief, meer tetten dus.
|
De Obesitas-plaag drukt zich nu ook uit in de behoefte aan meer hectares naaktstrand?
In andere naties zijn op stranden eierleggende schildpadden,of walruskolonies te vinden maar alhier....:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen is precies op grote schaal aan het "swingen". :oops: |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.knokke-heist.be/nieuws/fo...-campen-rochus |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be