![]() |
Toch een nieuw rondje staatshervorming na 25 mei?
Blijkbaar zou de huidige regering, in tegenstelling tot eerdere berichten, art. 195 toch voor herziening vatbaar verklaren.
http://www.demorgen.be/dm/nl/17101/S...de-plank.dhtml Die economische herstelregering kunnen we dus op onze buik schrijven. Op naar 4 nieuwe jaren vol toneelspelletjes over nietszeggende symbooldossiers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben noch competent personeel, noch een uitgebouwde studiedienst. Die gaan binnen de kortste keer op hun bek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als ik zie met wat voor belachelijke voorstellen de Ø-VLD afkomt, dan denk ik dat ze daar meer nood hebben aan een degelijke studiedienst. Hier zie je het resultaat van hun werking: Ø-VLD studiedienst |
Citaat:
De beste studiedienst van het land, blijft die van de PS. Dat erkennen alle partijen, zowel Waalse als Vlaamse. |
Citaat:
|
Citaat:
Die hadden geen uitgebouwde studiedienst, nu dus wel. Ze hadden wel degelijk competent personeel, het waren er niet veel, ondertussen hebben we een gigantische personeelsuitbreiding gedaan, dus ook daar loop je hopeloos achterop. Waarom zouden die van de N-VA eerder op hun bek gaan dan de traditio's? Als ik zie wat ze de mensen nu wijs kunnen maken .... |
Citaat:
|
Wat prachtig toch, de regering Di Rupo die de rode loper naar het confederalisme uitrolt !
Wat zou Bart Maddens daarvan vinden ? http://www.knack.be/nieuws/belgie/re...on-127833.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de belangrijkste vraag blijft onbeantwoord: waarom doet deze regering - Nederlandstalige én Franstalige partijen - de N-VA zo'n geschenk? Of zijn er toch al voorakkoorden? |
Veel show voor niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is enkel om de N-VA niet in de slachtofferrol te laten kruipen. |
Citaat:
b ) Waarom zou een tot herziening verklaren van artikel 195 van de Grondwet de N-VA in een slachtoferrol duwen ? |
Citaat:
Het is best mogelijk dat zulks al doorgesproken is bij het de-facto kartel van CD&V, PVV en SP.A. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be